fb linkedin Newsletter

Japończycy przejmą producenta burbonu Jim Beam

Powstanie trzeci pod względem wielkości koncern oferujący alkohole premium.

Japońska firma alkoholowa Suntory Holdings przejmie za 16 mld dolarów Beam Brands, właściciela m.in. marki burbonu Jim Beam. Akcjonariusze Beam Brands otrzymają 83,5 dolara za akcję, a ostatni kurs zamknięcia spółki wynosił 66,97 dolara. Marki Beam Brands nadal mają być zarządzane przez ten sam team marketingowy z siedziby w stanie Illinois USA. Dla czołowego brandu Jim Beam pracuje obecnie konsorcjum agencji pod nazwą Future Works. W jego skład wchodzą StrawberryFrog New York, The Works z Australii i niemiecka Jung von Matt. Po akwizycji Beam przez Suntory powstanie trzeci pod względem wielkości producent alkoholi premium, po Diageo i Pernod Ricard. Według informacji Bloomberga przejęciem Beam Brands był także zainteresowany koncern Diageo.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne