Wcześniej kierowała marketingiem i komunikacją w UPC oraz Deutsche Bank PBC.
Firma pożyczkowa Vivus Finance w związku z rozwojem biznesu zdecydowała się utworzyć stanowisko dyrektora marketingu, które objęła Joanna Izdebska. Będzie odpowiadała za zarządzanie marką, rozwój produktów i sprzedaży.
Od jesieni 2012 do końca ub.r. Izdebska pracowała w UPC Polska, największym operatorze kablowym w kraju, gdzie była dyrektorem komunikacji marketingowej. Wcześniej, przez 13 lat była związana z Grupą Deutsche Bank. Współpracę z bankiem rozpoczęła jako dyrektor departamentu sprzedaży bezpośredniej. W 2002 roku objęła stanowisko dyrektora departamentu wsparcia sprzedaży. Przejęła wtedy odpowiedzialność w trzech sektorach: tworzenia oferty produktów i usług w segmencie klientów indywidualnych, analizy wyników oraz wsparcia wszystkich kanałów sprzedaży. Od 2004 r. zajmowała stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Deutsche Bank PBC SA. Tam tworzyła strategie pozycjonowania firmy i kształtowania jej wizerunku. Nadzorowała wszystkie działania komunikacyjne banku. Kierowała także działem CRM (customer relationship management) i działaniami w obszarze zarządzania portfelem klientów.
Vivus Finance działa w Polsce od lipca 2012 r. Obsługuje ponad pół miliona klientów. Należy do grupy 4finance – pożyczkodawcy działającego na 14 rynkach w Europie, USA i Kanadzie. Firma zapowiada, że odnośnie Polski ma ambitne plany, co potwierdza poziom inwestycji mediowych – w III kwartale 2013 r. Vivus wydał na reklamy 28,5 mln zł (cennikowo), najwięcej spośród wszystkich instytucji finansowych w omawianym okresie. Firma współpracuje z domem mediowym Initiative i agencją McCann Worldgroup.
(za MMP24)