fb linkedin Newsletter

Jubileuszowa edycja Forum Marketingu Zintegrowanego już za nami

 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego odbyła się 7 i 8 listopada 2018 r. w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki, pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?”. Na konferencji organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB pojawiło się blisko 250 marketerów i pracowników agencji reklamowych.

Forum Marketingu Zintegrowanego przyciągnęło w tym roku rekordową liczbę uczestników. Zgromadzoną publiczność w imieniu organizatora przywitali Magdalena Brzeska (Prezes Zarządu SMB) oraz Grzegorz Bonder (Wiceprezes Zarządu). Całą konferencję poprowadzili wspólnie członkowie Rady Programowej FMZ, Weronika Szwarc-Bronikowska (Wiceprezeska Media People) i dr hab. Jacek Wasilewski, którzy świetnie puentowali wystąpienia.

Na zdjęciu: Magdalena Brzeska (Prezes Zarządu SMB) oraz Grzegorz Bonder (Wiceprezes Zarządu SMB)

Podczas pierwszego dnia Forum łącznie 16 prelegentów przedstawiło 10 kampanii marketingu zintegrowanego, zrealizowanych w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy, w tym 3 kampanie nagrodzone w konkursie Golden Arrow 2018. SMB wspólnie z Radą Programową zadbali o różnorodność tematyczną wykładów. Uczestnicy mogli posłuchać o kampaniach takich marek jak: Magnum, Orange, adidas czy Mola i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie  działań w obszarze direct mailingu, który jest doskonałym łącznikiem między rzeczywistością on-line i off-line.

Drugiego dnia FMZ wybitni eksperci mówili o marketingu i komunikacji przyszłości. Na scenie pojawili się m.in.: Piotr Marzec (Google), Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words), Agnieszka Stelmaszczyk (Feno), i dr hab. Jacek Wasilewski. László Szarvas (weCAN) przedstawił trendy konsumenckie na rynkach reklamy i mediów w Europie Środkowo-Wschodniej, na podstawie raportu CANnual 2018. Dodatkowym elementem programu była debata ekspercka pt. „My czy/i SI?” na temat przyszłości sztucznej inteligencji. Do dyskusji zaproszeni zostali przedstawiciele świata nauki oraz biznesu: dr Aleksandra Przegalińska, prof. dr hab. Paweł Łuków, prof. Arkadiusz Stempin, dr Dominik Batorski (Sotrender) oraz Hubert Tworkowski (Synerise). Ankieta przeprowadzona wśród uczestników Forum wykazała, że większość osób uważa sztuczną inteligencją za szansę dla naszej przyszłości.

FMZ to źródło ogromnej dawki wiedzy i inspiracji dla przedstawicieli branży marketingowej, a także platforma nawiązywania nowych relacji biznesowych. Uczestnicy po raz kolejny docenili wydarzenie za wysoki poziom merytoryczny.

Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwała Rada Programowa w składzie: Paweł Antkowiak (Albedo Marketing), Grzegorz Bonder (Unique One), Magdalena Czaja (San Markos), Kinga Dobrzyń (Poczta Polska), Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds), Antoine Kolendowski (Havas Engage), Katarzyna Rączka (Danfoss Poland), Stanisław Pieczara (Xerox Polska), Weronika Szwarc-Bronikowska
(Media People), dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact).

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, organizator Forum Marketingu Zintegrowanego, to branżowe stowarzyszenie non-profit, którego misją jest szerzenie wiedzy, w tym najlepszych standardów działania, edukacja oraz rozwój rynku marketingu bezpośredniego i zintegrowanego.

Partnerzy Główni:

Partnerzy:

Patroni medialni:

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne