Do zespołu domu mediowego Mindshare Polska dołączyła Karolina Chołuj.
Z początkiem stycznia objęła stanowisko dyrektora w pionie business planning.
Zajmie się kształtowaniem strategii rozwoju działu business planning, a tym samym rozwojem oferty analityczno-badawczej i narzędziowej domu mediowego. Wspiera także klientów Mindshare Polska w zakresie planowania i implementacji rozwiązań badawczych i analitycznych zgodnych z ich potrzebami. Do jej zadań należy ponadto ocena efektywności działań komunikacyjnych realizowanych w firmie.
Karolina Chołuj ma 14-letnie doświadczenie w sektorze badań marketingowych, które zdobyła, realizując zróżnicowane projekty jako wykonawca i zleceniodawca badań. Przed dołączeniem do zespołu Mindshare Polska pracowała m.in. w EEI Market Research, Synovate, a ostatnio w ZenithOptimedia na stanowisku research development director.
Realizowała projekty badawcze dla firm działających w takich sektorach rynku, jak FMCG, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, informatyka, telekomunikacja, farmacja, bankowość oraz motoryzacja. Jest absolwentką socjologii oraz integracji europejskiej na Uniwersytecie Warszawskim.
(Za Marketing przy Kawie)