fb linkedin Newsletter

Katarzyna Wyszomirska pokieruje komunikacją marketingową Polkomtela

Dotychczasowa szefowa pionu marketingu Polsatu będzie odpowiadała za komunikację sieci komórkowej Plus.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, Katarzyna Wyszomirska, dotychczasowa szefowa pionu marketingu Telewizji Polsat, pokieruje departamentem komunikacji marketingowej Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus.

Na tym stanowisku jest wakat od czasu odejścia w listopadzie ub.r. z Polkomtela Jowity Michalskiej. Wczoraj Polkomtel nie skomentował naszych informacji.

Wyszomirska praktycznie od początku kariery związana jest z Polsatem. Była prezenterką (prowadziła m.in. losowania Totalizatora Sportowego), następnie przez wiele lat była rzeczniczką Polsatu, by w 2007 r. objąć funkcję dyrektora pionu strategii i komunikacji, a następnie pionu marketingu.

Właścicielem Polkomtela jest Spartan Capital Holding, kontrolowana przez Zygmunta Solorza-Żaka, który jest także głównym akcjonariuszem Cyfrowego Polsatu, największej platformy telewizji satelitarnej w kraju, do której należy Telewizja Polsat.

Niedawno pisaliśmy, że w ub.r. Polkomtel, jeden z największych reklamodawców na rynku, który w latach 2009-2010 r. wydawał najwięcej spośród firm telekomunikacyjnych, w ub.r. zredukował swój budżet reklamowy. Same wydatki telewizyjne zredukował o 20 proc. Nie dotyczyło to jednak Telewizji Polsat - w tej stacji firma wydała cennikowo o 100 mln zł, a operator był jej największym reklamodawcą (patrz news w MMP24 z 11 stycznia br.).

Dla operatora sieci Plus pracują obecnie m.in. agencje reklamowe 303 (grupa Young & Rubicam), Change Integrated oraz dom mediowy Media Direction OMD.

(za MMP - Maciej Burlikowski)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne