fb linkedin Newsletter

Kolejna edycja programu lojalnościowego Whirlpool "Zyskuj z 6-tym Zmysłem!"

Od lutego rusza druga edycja programu lojalnościowego Whirlpool dla studiów kuchennych „Zyskuj z 6-tym Zmysłem!”, przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Albedo Marketing.

 

Celem programu jest zwiększenie odsprzedaży sprzętów do zabudowy w kanale studiów kuchennych, zaangażowanie ich pracowników do aktywnego udziału w programie i zacieśnienie relacji z marką Whirlpool. W tym roku przygotowano dla uczestników trzy rankingi, które mają dać szansę na nagrodę główną nie tylko dużym graczom, ale również małym i ambitnym pracownikom studiów. Decyzję o wyborze nagrody głównej, kierunku podróży z tajemniczym przewodnikiem, oddano w ręce wszystkich Uczestników. Nagrodę główną w tej edycji zdobędzie 20 osób.

Na potrzeby programu przygotowano również szkolenia dotyczące urządzeń Whirlpool oraz takie, które mają pomóc Uczestnikom zdobyć wiedzę merytoryczną, niezbędną w prowadzonej przez nich działalności. Uproszczono względem poprzedniej edycji zasady rejestrowania sprzedaży, aby udział w programie był jeszcze bardziej satysfakcjonujący.

Uczestnicy poprzedniej edycji mogą kontynuować udział w programie. Dla wszystkich tych, którzy w tym roku chcą się do niego przyłączyć, Przedstawiciele Handlowi i Promotorzy Whirlpool posiadają pakiety startowe, zawierające katalog "zmysłowych" nagród i kod rejestracyjny. Dodatkową motywacją dla nowych Uczestników są książki Grzegorza Łapanowskiego – gwiazdy kultowego programu "Top Chef". Otrzyma je pierwsze 100 osób, które zarejestrują się w programie.

(za Albedo Marketing)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne