fb linkedin Newsletter

Kolejni zagraniczni klienci w Grupie DataContact

Grupa DataContact (GDC), pierwszy na polskim rynku dostawca usług contact center rozpoczął współpracę z dwoma wiodącymi koncernami medialnymi z Niemiec.

Funke Mediengruppe wydaje 500 publikacji w ośmiu krajach. Grupa medialna Klambt to około 65 różnych tytułów czasopism dedykowanych kobietom, między innymi life-style i poradniki z różnych dziedzin.

Zadaniem GDC jest obsługa w języku niemieckim back office klientów wydawnictw.

Grupa DataContact staje się rzetelnym i kompleksowym partnerem niemieckich koncernów mediowych. Poza Funke Mediengruppe i Klambt, firma od wielu lat odpowiada za back office- obsługę zgłoszeń dla wydawnictw niemieckiego koncernu Axel Springer. Obsługa jest prowadzona przez 7 dni w tygodniu na 50 stanowiskach w języku niemieckim.

Pozyskanie 2 wiodących wydawnictw niemieckich jest dla nas najlepszą oznaką dobrze wykonywanej przez nas pracy a także zbudowania zaufania i dobrych, długotrwałych relacji z Klientem na rynku niemieckim - powiedział Andrzej Rezler, dyrektor operacyjny, członek Zarządu GDC - Z  biznesowego punktu widzenia nasza dywersyfikacja przychodów nie dotyczy tylko branż z nami współpracujących, ale i oferowanych projektów. Stała długotrwała współpraca z wieloma partnerami uniezależniona od przychodów sezonowych z projektów sprzedażowych i pozwala nam na zbudowanie silnego zespołu doświadczonych konsultantów i managerów. W tym widzę naszą przewagę konkurencyjną.

W tym roku GDC obchodzi 20 lecie działalności. Została utworzona w 1995 roku jako pierwsza prywatna i niezależna firma telemarketingowa w Polsce pod nazwą Kontakt telemarketing. Obecnie Grupa DataContact prowadzi obsługę międzynarodowych firm w  kilkunastu językach. Większość z tych projektów to kontrakty wieloletnie obejmujące kompleksowe działania na rzecz klientów Partnerów.

GDC jest pierwszym w Polsce usługowym contact center. Powstała w 1995 roku jako Kontakt Telemarketing. Obecnie w skład Grupy DataContact (GDC) wchodzą spółki DataContact Direct, DataContact Center, DataContact 24, Universal Agent, 4call.pl, Targetix i 1step2work. Zasoby call center Grupy DataContact to prawie 800 stanowisk w 4 lokalizacjach: Warszawie, Stalowej Woli, Bielsku-Białej i Krakowie.

www.datacontact.pl

(Katarzyna Swatowska)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne