fb linkedin Newsletter

Konferencja: Technologiczne wyzwania menedżerów CC - 19 października w Warszawie

Konferencja: Technologiczne wyzwania menedżerów CC - 19 października w Warszawie

Technologiczne wyzwania menedżerów CC

Konferencja inauguracyjna Studium Menedżer Contact Center, 19 października w Warszawie

Menedżer zdalnej komunikacji z klientami (contact center) na każdym szczeblu staje obecnie w obliczu licznych wyzwań wynikających z dynamicznych zmian na rynku.

Bogactwo i różnorodność dostępnych rozwiązań może zapewnić ekstremalną przewagę konkurencyjną w obszarze zapewnienia najlepszych doświadczeń naszym klientom. Jednocześnie jednak skuteczne wykorzystanie technologii wymaga coraz większych nakładów, wiedzy i umiejętności.

Jakie dokładnie wyzwania niesie ze sobą postęp technologiczny w branży i w jaki sposób skutecznie się z nimi uporać? Jak wykorzystać możliwości, które oferuje obecnie technologia? To kluczowe pytania, na które poszukamy odpowiedzi w trakcie konferencji inaugurującej kolejną edycję największego projektu edukacyjnego dla menedżerów zdalnej obsługi klienta- Studium Menedżer Contact Center.

Do udziału w konferencji szczególnie zapraszamy:

  • menedżerów i specjalistów z jednostek CC in-house,
  • menedżerów i specjalistów CC outsourcingowych, w tym shared services center,
  • słuchaczy i absolwentów Studium Menedżer Contact Center,
  • wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy mierzą się z wyzwaniami oraz szukają skutecznych metod poprawy jakości i skuteczności w komunikacji z klientami w modelu zdalnym

Agenda spotkania i szczegóły dostępne na stronie wydarzenia: https://www.studium-cc.smb.pl/inauguracja

Partnerami konferencji są: kancelaria prawna CORE Law, Tide Software oraz Dialfire, a patronem medialnym jest ccnews.pl.

Zapraszamy!!

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne