Technologiczne wyzwania menedżerów CC
Konferencja inauguracyjna Studium Menedżer Contact Center, 19 października w Warszawie
Menedżer zdalnej komunikacji z klientami (contact center) na każdym szczeblu staje obecnie w obliczu licznych wyzwań wynikających z dynamicznych zmian na rynku.
Bogactwo i różnorodność dostępnych rozwiązań może zapewnić ekstremalną przewagę konkurencyjną w obszarze zapewnienia najlepszych doświadczeń naszym klientom. Jednocześnie jednak skuteczne wykorzystanie technologii wymaga coraz większych nakładów, wiedzy i umiejętności.
Jakie dokładnie wyzwania niesie ze sobą postęp technologiczny w branży i w jaki sposób skutecznie się z nimi uporać? Jak wykorzystać możliwości, które oferuje obecnie technologia? To kluczowe pytania, na które poszukamy odpowiedzi w trakcie konferencji inaugurującej kolejną edycję największego projektu edukacyjnego dla menedżerów zdalnej obsługi klienta- Studium Menedżer Contact Center.
Do udziału w konferencji szczególnie zapraszamy:
Agenda spotkania i szczegóły dostępne na stronie wydarzenia: https://www.studium-cc.smb.pl/inauguracja
Partnerami konferencji są: kancelaria prawna CORE Law, Tide Software oraz Dialfire, a patronem medialnym jest ccnews.pl.
Zapraszamy!!