fb linkedin Newsletter

Konferencja - Reklama [nie] odpowiedzialna społecznie

Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

 # Symbole patriotyczne i inne pułapki w reklamie
# Najczęściej skarżone przekazy reklamowe
# Regulacje prawne i Kodeks Etyki Reklamy

Przyswajanie przekazów reklamowych zajmuje nam więcej czasu niż wszystkie lekcje wiedzy o społeczeństwie razem wzięte. Przekaz reklamowy zajmuje nam więcej czasu niż wizyty we wszystkich kościołach i obrządkach łącznie. Treści reklamowe - niezależnie od tego, że namawiają do zakupów - współtworzą naszą kulturę, nasze postawy, nasz świat wartości.

Kto jednak bierze za to odpowiedzialność?

26 lutego 2018 r.

Marzyciele i Rzemieślnicy // Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy
Warszawa, ul. Bracka 25

godzina: 9:30 – 14:00

Zapraszamy:

# Reklamodawców
# Twórców reklam
# Przedstawicieli mediów

Efekty szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą:
Wiedzieli, które zapisy prawne i pozaprawne zbiory norm regulują reklamę w Polsce
Potrafili wskazać najczęstsze błędy popełniane w przekazach reklamowych, szczególnie w obszarze dyskryminacji i wykorzystania symboli patriotycznych, postaci i wydarzeń historycznych
Umieli dbać o najwyższy standard reklam oraz zapobiegać wpadkom i błędom jeszcze przed publikacją przekazu reklamowego

szczegóły na: https://www.radareklamy.pl/szkolenia

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne