Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Akademia Wiedzy i Praktyki mają zaszczyt zaprosić na konferencję Ochrona danych osobowych w Marketingu – Nowe zjawiska i wyzwania, która odbędzie się 30 września 2015 w siedzibie SMB.
Pragniemy zaprosić na to wydarzenie wszystkich zainteresowanych ochroną danych osobowych, zwłaszcza w kontekście nowych przepisów obowiązujących od początku 2015 roku. To doskonała okazja by zapoznać się z praktyką ochrony danych osobowych w różnych firmach, zdobyć wiedzę na temat ABI i nowych wymagań dotyczących zgód w marketingu bezpośrednim.
Konferencja składa się z trzech części:
• Część I. Administrator Bezpieczeństwa Informacji w podmiotach prowadzących działalność marketingową po 1 stycznia 2015 r.
• Część II Aktualne problemy ochrony danych osobowych w marketingu
• Część III. Ochrona danych osobowych w projekcie unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
Każdy moduł rozpoczyna się wystąpieniem specjalisty, a następnie odbędzie się panel dyskusyjny moderowany przez znawcę danego zagadnienia.
To doskonała okazja by zapoznać się z praktyką ochrony danych osobowych w różnych firmach, zdobyć wiedzę na temat ABI i nowych wymagań dotyczących zgód w marketingu bezpośrednim.
Wśród grona prelegentów i panelistów znajdują się m.in.:
• Dr Arwid Mednis (Kancelaria Wierzbowski Eversheds)
• Michał Kaczorowski (Google)
• Piotr Drobek (GIODO)
• Michał Czerniawski(Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji)
• Dr Grzegorz Sibiga (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
• Jacek Barankiewicz (Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB)
Szczegółowe informacje oraz zapisy dostępne są na stronie: www.konferencjaodo.wip.pl
Koszt udziału w konferencji to 249 zł netto. Członków SMB prosimy o kontakt z Katarzyną Chylak (katarzyna.chylak@smb.pl) w celu uzyskania specjalnej oferty – 99 zł netto.
Konferencja jest wspólną inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz jednego z naszych członków – Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Bardzo cieszy nas aktywna postawa zrzeszonych, dlatego zachęcamy również pozostałych członków do współpracy przy różnego rodzaju projektach.
(Biuro SMB)