W charakterze key note speakera wystąpi Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola w Polsce i krajach bałtyckich, swoje doświadcznia zaprezentują także przedstawiciele firm: Danone, GfK, Facebook, Starcom MediaVest Group oraz Saatchi & Saatchi Poland oraz Dunhumby.
Marki FMCG coraz większą część wydatków przeznaczają na internet i social media, ale marketerzy wciąż zadają sobie wiele pytań:
Na te właśnie pytania odpowiedzą prelegenci podczas pierwszej konferecncji „Shopper 3.0”.
W charakterze prelegentów wystąpią przedstawiciele wiodących firm FMGC, branży internetowej i detalistów. Wydarzenie będzie miejscem wymiany poglądów na temat efektywności działań marketingowych, zwłaszcza w nowych mediach, miejsca internetu w strategiach firm FMCG. Poruszony zostanie też ważny dla branży temat zmian w handlu detalicznym, relacji marketerów z detalistami, roli półki i shopper marketingu w skutecznych działaniach marketingowych.
Po raz pierwszy zaprezentowane będą też wnioski płynące z nowego i jedynego na rynku badania single source Media Efficiency Panel firmy GfK. Badanie to realizowane na jednej grupie konsumentów analizuje wpływ kampanii, także internetowych, na faktyczne zakupy produktów FMCG w gospodarstwach domowych.
Konferencję adresowana jest do marketerów - nie tylko firm FMCG, detalistów, działów badań domów mediowych, agencji interaktywnych, mediów i wydawców internetowych.
Wydarzenie odbędzie się 23 października 2014 w hotelu Sound Garden, ul. Żwirki i Wigury 18 w Warszawie.
Partnerem merytorycznym konferencji jest instytut badawczy GFK Polonia.
Organizatorem konferencji jest firma VFP Communications, wydawca m.in. miesięczników „Media & Marketing Polska” oraz „Handel”.
Szczegóły na: http://www.konferencje.media.com.pl/shopper
(za VFP Communications)