Konferencja, podczas której zostaną zaprezentowane wybrane - zwycięskie zgłoszenia z Polish Contact Center Awards 2023. Organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkurs jest najważniejszym wydarzeniem branży zdalnej komunikacji z klientami w Polsce. Dobre praktyki i innowacyjne rozwiązania dla branży contact center.
Konferencja to doskonała okazja do zdobycia wiedzy o rynkowych best practice. Jest to również szansa na zdobycie nowych kontaktów branżowych. Wydarzenie przygotowaliśmy w formule stacjonarnej 7 grudnia 2023 r. na Wydziale Zarządzania UW (ul. Szturmowa 3 w Warszawie).
W trakcie konferencji eksperci przedstawią zwycięskie zgłoszenia w kategoriach:
Najlepsza komunikacja z klientami
Najlepsze doskonalenie organizacji
Najlepsza technologia wspierająca
Najlepsza współpraca partnerska
Najlepszy praCCodawca
Najlepszy zespół konsultantów
Najlepszy zespół wspierającym
Do udziału w konferencji szczególnie zapraszamy:
- menedżerów na wszystkich szczeblach zarządzania obszarem zdalnej komunikacji z klientami, tj. szefów jednostek contact center/customer communication,
- menedżerów, kierowników i specjalistów w tych jednostkach,
- dyrektorów i menedżerów obszaru customer experience
- innych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają całościowo za obszar zdalnej obsługi klienta lub jego określonych elementów.
Przedstawione zostaną szczegółowe prezentacje zgłoszeń, podczas których uczestnicy konferencji poznają kluczowe aspekty, które przekonały Jury do przyznania nagród tym projektom, strategiom i zespołom.
Formuła konferencji obejmuje prezentacje case studies i dyskusje branżowe na ich podstawie. Istotnym elementem wydarzenia będą również działania networkingowe, które będą sprzyjać budowaniu i wzmacnianiu relacji biznesowych.
Szczegółowy program konferencji: https://www.konferencja.pcca.pl/program
Partnerami konferencji są: kancelaria prawna CORE Law i Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a patronami medialnymi ccnews.pl i #PozaSkryptem.
Zapraszamy!!