Marka Maspeksu zapewnia, że będzie również świętować popularność specjalnym Kubusiowym szampanem.
Marka soków i napojów Kubuś z portfolio Grupy Maspex Wadowice uruchomiła sklep internetowy. Stworzono go przede wszystkim z myślą ?o dzieciach.
W sklepie będzie można samodzielnie zaprojektować Kubusia z etykietą z wybranym przez siebie zdjęciem oraz okolicznościowym wpisem. Etykietę można wybrać w jednym z trzech specjalnie przygotowanych wariantów: standardowym, urodzinowym i walentynkowym. Jak zapewnia producent, Kubuś Urodzinowy to prezent ?i niespodzianka dla każdego dziecka, która ma umilić maluchom świętowanie urodzin. Kubuś Walentynkowy ma być z kolei prezentem dla młodszych i starszych konsumentów.
Butelkę Kubusia z indywidualną etykietą można zamówić w różnych smakach. Dla swoich konsumentów Kubuś przygotował również Kubusiowy szampan - bezalkoholowy napój i, zgodnie z zapewnieniem Maspeksu, bez konserwantów. Szampan ma brzoskwiniowy smak, a etykietę na butelce również można zaprojektować według własnego pomysłu.
Za kreację strony internetowej projektu odpowiada agencja Gong.
(za MMP24)