fb linkedin Newsletter

Kup prąd od Plusa

Polkomtel rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych. Klient wybiera miesięczny pakiet energii (paczka kWh) i płaci stały abonament przez cały okres dwuletniej umowy. Do wyboru są pakiety z paczkami energii od 100 kWh do 2 tys. kWh.

W przypadku przekroczenia przez klienta pakietu energii nie traci on dostępu do usługi, a dodatkowe zużycie zostanie ujęte na najbliższej fakturze rozliczeniowej według tych samych stawek, które obowiązują w pakiecie.

W razie niewykorzystania pakietu na koniec okresu rozliczeniowego niezużyta energia jest przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe, pokrywając nowe zobowiązania albo jej wartość zostaje oddana klientowi w formie gotówki lub przelewu.

Abonament za pakiet jest naliczany z góry, a okres rozliczeniowy następuje co 6 lub 12 miesięcy, w zależności od decyzji klienta. W trakcie całego okresu rozliczeniowego niewykorzystane pakiety sumują się na wzór przechodzenia minut z miesiąca na miesiąc.

Polkomtel zapewnia, że zasady zmiany dostawcy energii elektrycznej zostały maksymalnie uproszczone – wszystkie formalności zostaną przeprowadzone w imieniu klienta przez pracowników Plusa.

Klienci Plusa (14,1 mln) i Cyfrowego Polsatu (3,55 mln) mogą liczyć na specjalne stawki, które – jak zapowiadają operatorzy – pozwolą oszczędzić nawet do 240 zł w ciągu dwóch lat.

Zygmunt Solorz-Żak, główny udziałowiec Polkomtela, jest też większościowym akcjonariuszem zespołu elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (PAK).

Podobne plany – wspólnej sprzedaży prądu – miały Orange Polska i PGE. Pod koniec stycznia br. firmy poinformowały jednak, że kończą pilotaż i rezygnują z projektu z powodu nikłego zainteresowania odbiorców. Z kolei w grudniu ub.r. strategiczne partnerstwo ogłosiły T-Mobile Polska i koncern energetyczny Tauron.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne