fb linkedin Newsletter

Lista szkoleń w ramach Studium Menedżer Contact Center

Lista szkoleń w ramach Studium Menedżer Contact Center

Studium Menedżer Contact Center to jedyny w Polsce program edukacyjny o randze akademickiej dla branży contact center. Jest dedykowany menedżerom, supervisorom, kierownikom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży lub ich poszczególnymi obszarami/zespołami. Projekt prowadzony jest wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Obecnie trwa IV edycja Studium Menedżer CC. Poniżej znajduje się harmonogram zjazdów. Istnienie możliwość, aby dołączyć do poszczególnych szkoleń. 
Wszelkich informacji na temat Studium udziela Koordynator Projektu - Jarosław Iżycki (785 408 500, jaroslaw.izycki@smb.pl).

DataPrzedmiotWykładowca
19-20.03.2022Zarządzanie przez celePaweł Musiałowski
23.04.2022Modele procesów CCKatarzyna Brzozowska
24.04.2022Model procesów CCKatarzyna Brzozowska
07.05.2022Zagadnienia prawne CCmec. Tomasz Grzybowski
08.05.2022Narzędzia rozwojowe dla pracowników i menedżerów CCMarta Lewińska
21.05.2022Lead ManagementAgata Nowak
22.05.2022Lead ManagementAgata Nowak
04.06.2022Case studies skutecznych menedżerów CCRafał Dywan
05.06.2022NegocjacjeMarcin Sebastian Rogowski
25.06.2022Zarządzanie procesami dr Julita Majczyk
25.06.2022Egzamin 
26.06.2022Savoir vivre w biznesie Beata Tokaj-Smoczkiewicz
26.06.2022Zakończenie Studium 
Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne