Studium Menedżer Contact Center to jedyny w Polsce program edukacyjny o randze akademickiej dla branży contact center. Jest dedykowany menedżerom, supervisorom, kierownikom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży lub ich poszczególnymi obszarami/zespołami. Projekt prowadzony jest wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Obecnie trwa IV edycja Studium Menedżer CC. Poniżej znajduje się harmonogram zjazdów. Istnienie możliwość, aby dołączyć do poszczególnych szkoleń.
Wszelkich informacji na temat Studium udziela Koordynator Projektu - Jarosław Iżycki (785 408 500, jaroslaw.izycki@smb.pl).
Data | Przedmiot | Wykładowca |
19-20.03.2022 | Zarządzanie przez cele | Paweł Musiałowski |
23.04.2022 | Modele procesów CC | Katarzyna Brzozowska |
24.04.2022 | Model procesów CC | Katarzyna Brzozowska |
07.05.2022 | Zagadnienia prawne CC | mec. Tomasz Grzybowski |
08.05.2022 | Narzędzia rozwojowe dla pracowników i menedżerów CC | Marta Lewińska |
21.05.2022 | Lead Management | Agata Nowak |
22.05.2022 | Lead Management | Agata Nowak |
04.06.2022 | Case studies skutecznych menedżerów CC | Rafał Dywan |
05.06.2022 | Negocjacje | Marcin Sebastian Rogowski |
25.06.2022 | Zarządzanie procesami | dr Julita Majczyk |
25.06.2022 | Egzamin | |
26.06.2022 | Savoir vivre w biznesie | Beata Tokaj-Smoczkiewicz |
26.06.2022 | Zakończenie Studium |