Badaczka dołącza do firmy analityczno-badawczej stowarzyszonej ze Stratosferą.
Małgorzata Półtorak została partnerem w firmie Zymetria. Wcześniej pracowała w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych na stanowisku kierownika działu metodologii, gdzie rozwijała nowe produkty badawcze wykorzystujące nowoczesne technologie. W Zymetrii będzie zajmowała się zarówno projektami badawczymi, jak i analizą danych oraz modelowaniem.
Zymetria została założona przez Edytę Czarnotę (ostatnio head of Starcom Mediavest Group analytics and research agency, wcześniej market research manager TP/Orange), Barbarę Krug (poprzednio business development director IIBR grupa Gemius, wcześniej Ipsos marketing director) oraz Stratosferę. Rozpoczęła swoją działalność w kwietniu br. Firma specjalizuje się w zaawansowanych technologicznie badaniach konsumenckich oraz analizach ekonometrycznych i statystycznych na danych od klientów.
(za MMP24)