Przed dołączeniem do Grey Group pełniła funkcję COO w ClickAd Group.
Małgorzata Skorwider dołączyła do Grey Group jako managing director Grey Possible. Jej zadaniem będzie konsolidacja oferty połączonych niedawno spółek i maksymalizacja wyników realizowanych projektów digitalowych.
Skorwider zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych od 2002 roku. Zajmowała stanowiska kierownicze jako szef client service i new business development w OS3 Multimedia, a następnie w latach 2009-2011 jako managing director Ogilvy Interactive. Bezpośrednio przed dołączeniem do Grey Group pełniła funkcję chief operating officer w ClickAd Group.
– Naszym celem będzie zapewnienie klientom ponadprzeciętnego ROI, które będzie wynikiem ścisłej integracji kampanii online z ATL, BTL i PR – mówi o swojej nowej roli Skorwider.
Grey Group Polska i Possible Polska tworzą joint venture od kwietnia 2013 roku. Spółki pozostają niezależne operacyjnie.
(za MMP24)