fb linkedin Newsletter

Małgorzata Skorwider na czele Grey Possible

Przed dołączeniem do Grey Group pełniła funkcję COO w ClickAd Group.

Małgorzata Skorwider dołączyła do Grey Group jako managing director Grey Possible. Jej zadaniem będzie konsolidacja oferty połączonych niedawno spółek i maksymalizacja wyników realizowanych projektów digitalowych.

Skorwider zdobywała doświadczenie w agencjach interaktywnych od 2002 roku. Zajmowała stanowiska kierownicze jako szef client service i new business development w OS3 Multimedia, a następnie w latach 2009-2011 jako managing director Ogilvy Interactive. Bezpośrednio przed dołączeniem do Grey Group pełniła funkcję chief operating officer w ClickAd Group.

– Naszym celem będzie zapewnienie klientom ponadprzeciętnego ROI, które będzie wynikiem ścisłej integracji kampanii online z ATL, BTL i PR – mówi o swojej nowej roli Skorwider.

Grey Group Polska i Possible Polska tworzą joint venture od kwietnia 2013 roku. Spółki pozostają niezależne operacyjnie.

(za MMP24)

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne