Marketing Mix – udane zakończenie FestiwaluMarketingu.pl!
Ponad 50. uczestników konferencji Marketing Mix wysłuchało prelekcji przygotowanych przez specjalistów w dziedzinie marketingu – to było idealne zakończenie jakże udanego FestiwaluMarketingu.pl 2020! Partnerzy wydarzenia zapewnili wysoki poziom bezpieczeństwa.
10 września w Expo XXI Warszawa gościliśmy przedstawicieli marketingu – dla niektórych była to pierwsza okazja, od czasu wybuchu pandemii, aby wziąć udział w bezpośrednim spotkaniu z innymi przedstawicielami branży i wymienić swoje doświadczenia.
Ponad 50 osób. pojawiło się na konferencji Marketing Mix, by posłuchać inspirujących wystąpień. Konferencję otworzył Krzysztof Sarnecki, Prezes Zarządu QUEST Change Managers, prelekcją „Marketing relacji – czyli: Królestwo Prosumenta dzięki nowej technologii – kolejna zmiana w świecie Chaosu”. W dalszej części konferencji wysłuchaliśmy prelekcji Agnieszki Stachurskiej, Copywriterki w agencji Hand Made – „Jak być bliżej klienta w czasach dystansu społecznego?” oraz Moniki Boczek, marketera z wieloletnim doświadczeniem – „Nawiązać relację z dojrzałym konsumentem (marketing 50+)”. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów znajdują się TUTAJ.
Podczas konferencji odbyła się również gala wręczenia nagród POS STARS. Zwycięzców oraz wszystkie zgłoszone display’e reklamowe można zobaczyć TUTAJ.
Za oprawę techniczną wydarzenia odpowiadał EVENTROOM, aranżacja przestrzeni leżała po stronie wypożyczalni mebli eventowych: Colors of Design oraz Star Event. Ważnym aspektem tegorocznego wydarzenia było bezpieczeństwo, o które zadbali partnerzy wydarzenia: rozdawane na wejściu na konferencję płyny do dezynfekcji zapewniła RODAN Agencja Reklamowa Sp. z o.o., maseczki Headwear. Stacje do dezynfekcji SQM oraz Star Event, mierzenie temperatury PROTEKT.one a bramka do dezynfekcji gości stanęła dzięki firmie Sangate.
Najświeższe materiały oraz zdjęcia z wydarzenia można zobaczyć na naszym Facebooku.