Już 7 maja 2014 roku o godz. 18:00 w łódzkim Klubie DOM na OFF Piotrkowskiej odbędzie się ósme spotkanie w cyklu Marketing Meeting. Prelegentami podczas środowego spotkania będą przedstawiciele tzw. łódzkiej filmówki – czyli PWSFTVIT w Łodzi, mBanku oraz @YLIVE.
Marketing Meeting to cykl spotkań poświęcony szeroko pojętym działaniom marketingowym w nowych mediach ze szczególnym naciskiem na internet. Spotkania mają charakter otwarty, a na każde zapraszani są - w roli prelegentów - specjaliści z branży intreactive. Ideą spotkań z jest poszerzanie wiedzy (merytoryczne prezentacje), ale również nawiązywanie ciekawych i wartościowych znajomości (networking przy soku, piwie, itp). Pomysłodawcami i organizatorami cyklu Marketing Meeting są agencja MK Communications oraz agencja interaktywna IMAGINE.
Program ósmego spotkania Marketing Meeting:
Więcej szczegółów: https://www.facebook.com/events/264776883704567/
Więcej informacji o prelegentach:
Dr Anna Maria Zarychta - Adiunkt na Wydziale Operatorskim i Realizacji TV PWSFTviT w Łodzi, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Filologiczny); prowadzi zajęcia m.in. z literatury powszechnej, komunikacji społecznej, teorii kultury wizualnej oraz teorii mediów; od 2009 kierownik Wydawnictwa PWSFTviT, redaktorka licznych prac naukowych i artystycznych; autorka tekstów z teorii literatury i mediów. Współpracuje m.in. z czasopismem „Images”.
Izabela Kwiatkowska - od 2010 roku zawodowo związana z social media mBanku. Odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii social media dla mBanku oraz za codzienne prowadzenie kanałów takich jak Facebook, Twitter, Google+, Instagram, za które mBank otrzymał nagrodę Złoty Bankier 2013 w kategorii najlepszy bank w social media. Z wykształcenia animator kultury, hobbystycznie dziennikarz radiowy, od wielu lat zafascynowana kulturą Islandii. We środę zaprezetuje temat:
Hubert Walkowicz - marketer pracujący w branży interaktywnej, strateg z zamiłowania, obserwator rynku reklamowego. W marketingu od 2008 roku, a od 2011 roku zawodowo w reklamie. Twórca Łódź Jungle Web. Doświadczenie zbierał w takich agencjach jak: Digital One (Pepsi), Red8 Digital (Porsche, Axe, Ferrero) oraz Kamikaze (L’Oreal Men Expert, UM Łodzi). Szkoleniowiec, wykładowca, czasami dzieli się przemyśleniami na webbrand.pl. Kibic Manchesteru United, fan książek, Łodzi, gór i zdrowego rozsądku. Buntownik z natury. Obecnie uruchamia autorski projekt reklamowy pod nazwą @YLIVE.
Marketing Meeting Łódź w sieci: https://www.facebook.com/lodzMM
(za kioskPR)