Z początkiem sierpnia 2014 Michał Pieprzny objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Loyalty Partner Polska, operatora multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK. Pieprzny przejął funkcję po Damianie Zapłacie, który kierował firmą przez blisko cztery lata.
6 sierpnia 2014 Michał Pieprzny objął oficjalnie stanowisko Dyrektora Zarządzającego Loyalty Partner Polska, operatora multipartnerskiego programu lojalnościowego PAYBACK. Pieprzny przejął obowiązki po Damianie Zapłacie, który zdecydował się podjąć nowe wyzwania zawodowe.
Od grudnia 2010 roku Damian Zapłata odpowiadał za działalność PAYBACK w Polsce. Pod jego okiem nastąpił dynamiczny rozwój Programu: poszerzono ofertę o nowe sektory rynkowe, wdrożono innowacyjne rozwiązania technologiczne, a także wypromowano nowoczesne rozumienie lojalności. PAYBACK, będący dziś największym Programem Bonusowym w kraju, zawdzięcza Zapłacie pozycję lidera na polskim rynku, a pracownicy firmy – ekspertów w swojej branży.
Damian Zapłata przekazał swoje dotychczasowe obowiązki Michałowi Pieprznemu, z którym przez ostatnie lata ściśle współpracował. Pieprzny jest związany z Loyalty Partner Polska od kwietnia 2011 roku, kiedy objął kierownictwo nad działem Retail & Online Partner Management. Następnie zakres jego odpowiedzialności ulegał rozszerzeniu o działy Analytics oraz Consulting. Od 2012 roku nadzoruje również współpracę z partnerami lokalnymi w ramach zainicjowanego przez siebie modelu biznesowego Moje Miasto PAYBACK.
Przed podjęciem pracy w Loyalty Partner Polska, Michał Pieprzny doradzał zarządom wielu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jako konsultant McKinsey&Company, a następnie pracował dla Avon, gdzie współodpowiadał za strategię firmy na 23 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Pieprzny posiada bogate doświadczenie w budowie i usprawnianiu modeli współpracy między firmami, jak również w tworzeniu i wdrażaniu programów stymulacji sprzedaży, optymalizacji portfela produktów czy poprawy efektywności operacyjnej przedsiębiorstw.
Michał Pieprzny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończył również studia doktoranckie.
(za Inspirat Communication)