fb linkedin Newsletter

Mindshare wygrał budżet Poczty Polskiej

Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.

Poczta Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową budżetu do końca 2014 roku. Narodowy operator pocztowy wybrał Mindshare Polska. W konkursie brały także udział: OMD, MEC, Media Group oraz konsorcja firm Effective Media Solutions, Effective Media i ClickAd, a także Value Media i Equinox Polska. Współpraca Mindshare Polska z Pocztą Polską rozpocznie się jeszcze w 2013 roku. Poprzednio Poczta Polska współpracowała m.in. z CAM Media i Mastermind.

Dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej, w tym analizę grupy celowej kampanii, planowanie i zakup wszystkich mediów.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne