Sześć osób dołączyło do zespołu agencji.
Dom mediowy Mindshare zatrudnił sześciu nowych media plannerów. Stanowiska executive objęli: Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak oraz Piotr Ślęzak. Poza wzmocnieniami w zespołach pionu client leadership wsparty został również dział invention, specjalizujący się w realizowaniu kampanii z wykorzystaniem niestandardowych rozwiązań reklamowych.
Ambroszkiewicz ostatnio pracowała w ZenithOptimedia Group. Kołak wcześniej związany był z domem mediowym PHD. Ślęzak doświadczenie zdobywał m.in. w domu mediowym Starlink.
Jednocześnie do firmy dołączyli także: Małgorzata Zwierzyńska, Paulina Kowalska i Aleksandra Kudyba.
Przypomnijmy, że ub.r. Mindshare zakończył wygraną w przetargach m.in. na obsługę mediową Grupy Maspex Wadowice, marki Haribo oraz obroną Aflofarmu.
(za MMP24)