Kampania jest warta 2,5 mln zł, z czego 85 proc. to środki unijne.
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca miasto Łódź. Kampania będzie prowadzona w czterech etapach.
Dwa lata temu kampanię dla Łodzi realizowała warszawska agencja K2. Tym razem w konkursie na kreację wygrało Mosqi.to. Łódzka agencja pokonała w konkursie 32 inne agencje.
Cała kampania "Łódź pozdrawia" będzie promować cztery inicjatywy: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna i Młodzi w Łodzi. W maju ruszyła odsłona weekendowa, a wraz z nią trzy pierwsze wersje spotu oraz kampania billboardowa.
– Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – mówi Magdalena Szmidt z Mosqi.to.
Wartość wiosennej i jesiennej odsłony kampanii "Łódź pozdrawia” wyniosła 2,5 mln zł brutto. Wartość dofinansowania ze środków unijnych to 85 proc. kosztów. Działania promocyjne potrwają do października br.
(za MMP24)