Najlepsi Polish Contact Center Awards to wyjątkowe wydarzenie mające na celu wyróżnienie i promowanie tych, którzy wyznaczają standardy w obszarze zdalnej komunikacji z klientami, podnosząc tym samym poprzeczkę dla całej branży.
Głównym założeniem konferencji jest prezentacja zgłoszeń nagrodzonych w konkursie Polish Contact Center Awards, czyli największym projekcie polskiej branży CC, w ramach którego kilkudziesięcioosobowe grono ekspertów wskazuje najlepsze projekty, działania, organizacje i ludzi pracujących w obszarze branży zdalnej komunikacji z klientami (www.pcca.pl).
Jest to niepowtarzalna okazja nie tylko do zaczerpnięcia inspiracji z sukcesów liderów rynku, lecz także do zadawania pytań i nawiązywania wartościowych kontaktów - poza prezentacją najlepszych case studies na wydarzeniu prowadzone będą dyskusje na ważne tematy branżowe, które umożliwią pogłębienie wiedzy oraz zrozumienie bieżących trendów i wyzwań rynkowych.
Spotkanie zgromadzi liderów i innowatorów, którzy poprzez codzienną pracę i zaangażowanie udowadniają, że doskonała obsługa klienta jest możliwa. W trakcie konferencji istnieje możliwość spotkania się z przedstawicielami organizacji i jednostkami, dla których tworzenie oraz promowanie najwyższych standardów w obsłudze klienta to nie tylko praca, ale również prawdziwa pasja.
Najbliższa edycja konferencji odbędzie się w październiku br. i będą na niej prezentowane zgłoszenia nagrodzone w edycji 2024 konkursu PCCA. Najlepsi PCCA 2024 będzie obejmować jedną całodniową konferencję oraz trzy kilkugodzinne webinary. Szczegółowy plan i program wydarzenia zostanie opublikowany do połowy lipca 2024.
Dołączcie do nas i bądźcie częścią tej ekscytującej podróży po świecie innowacji oraz najwyższych standardów w obsłudze klienta!
Kup bilet!
https://www.konferencja.pcca.pl/rejestracja