fb linkedin Newsletter

Najlepsi Polish Contact Center Awards 2023

Najlepsi Polish Contact Center Awards 2023

Nasze wydarzenia to świetna okazja do zdobycia praktycznej wiedzy, poznania najlepszych branżowych praktyk i spędzenia czasu w gronie wybitnych ekspertów. Tak było też przy okazji ostatniej konferencji „Najlepsi Polish Contact Center Awards 2023”, które odbyła się 7 grudnia 2023 roku na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. 

Było to wydarzenie całodzienne, podczas którego zostały przestawione wygrane case studies w konkursie „Polish Contact Center Awards 2023”. 

Event podzielony był na trzy bloki merytoryczne, podczas których poznaliśmy zwycięskie zgłoszenia firm w następujących kategoriach:

  • „Najlepszy Zespół Konsultantów”, case study firmy DHL.
  • „Najlepsza Komunikacja z Klientami” case study firmy Lottomerkury.
  • „Najlepszy Zespół Wspierający”, case study firmy Alior Banku.
  • „Najlepsze Doskonalenie Organizacji”, case study firmy Banku Millennium.
  • „Najlepszy praCCodawca” case study firmy Foundever. 
  • „Najlepsza Współpraca Partnerska”, case study firm: LOT Polish Airlines i CCIG.

 

Wydarzenie odbyło się dzięki naszym partnerom: kancelarii CORE Law Grzybowski & Pilc i Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, którym dziękujemy za współpracę.

Śpieszymy też z informacją, że kolejna edycja planowana jest na przełom września/października 2024 roku, z wygranymi zgłoszeniami z Polish Contact Center Awards 2024. Zapraszamy do śledzenia informacji, na social mediach. 

Do zobaczenia na przyszłych wydarzeniach!

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne