fb linkedin Newsletter

Nowa baza konsumencka Bauer Media i databroker S.A.

databroker S.A. wraz z Bauer Media podjęli współpracę polegającą na budowie konsumenckiej bazy danych czytelników najpopularniejszych czasopism kobiecych, telewizyjnych oraz rozrywkowych wydawanych przez Bauer Media.

Baza powstała na podstawie nadesłanych przez czytelników wypełnionych kuponów z konkursów i krzyżówek. Miesięczny przyrost w bazie szacowany jest na ok. 300 000 rekordów.

Kryteria selekcji:

  • lokalizacja
  • płeć
  • profil czytelnika
  • rodzaj numeru telefonu stacjonarny/komórkowy
  • data wprowadzenia do bazy

Dostępne dane:

  • imię i nazwisko
  • adres
  • numer telefonu stacjonarny/komórkowy

Statystyki:

  • liczba mężczyzn - 25%
  • liczba kobiet – 75%
  • liczba rekordów z jakimkolwiek numerem – 90%
  • liczba adresów pocztowych - 100%

Gwarancja:

  • 90% dla adresów pocztowych
  • 80% dla numerów stacjonarnych/komórkowych

databroker S.A. posiada wyłączność na udostępnianie bazy danych czytelników Bauer Media

Zapraszamy do współpracy

Marcin Woźniak – m.wozniak@databroker.pl

(za databroker)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne