In-Store Media, jedna z największych międzynarodowych agencji shopper marketingu, wzbogaca ofertę nośników reklamowych, dostępnych w sieci Kaufland. Nowy nośnik reklamowy – Gate Media, stworzy reklamodawcom nowe możliwości i zwiększy skuteczność dotarcia z przekazem reklamowym.
W ramach rozpoczętej w 2013 roku współpracy, In-Store Media jest jedną z agencji, która reprezentuje sieć Kaufland w organizacji, sprzedaży i obsłudze kampanii in-store we wszystkich 168 sklepach sieci w całej Polsce.
Gate Media to reklama o wymiarach 90 x 45 cm, umieszczana na ruchomych bramkach wejściowych do hali sprzedaży, które do tej pory były wykorzystywane przez Kaufland jedynie w komunikacji wewnetrznej. Gwarantuje ona wysoką zauważalność i powtarzalność kontaktu z reklamą wszystkich klientów wchodzących na halę sprzedaży. Pierwszym klientem w Polsce, który zrealizował kampanię na nowym nośniku reklamowym w sieci Kaufland jest firma Henkel, dla marki Persil. Wyniki zrealizowanej kampanii potwierdza sam klient: Jesteśmy zadowoleni z przeprowadzonej kampanii z in-Store Media na nowych nośnikach w sieci Kaufland.
Tomasza Małecki, Dyrektora Zarządzający In-Store Media Polska zapewnia, że: wyniki prowadzonych kampanii przez In-Store Media są na bieżąco monitorowane, dlatego wiemy, jaki mają one realny wpływ na sprzedaż. Przeprowadzone przez nas analizy dowodzą, że rejestrujemy wzrost sprzedaży o 22 proc. Dane mówią same za siebie – podkreśla Tomasz Małecki - uwzględnienie kampanii in-store w media planie może przyczynić się do realizacji celów zarówno sprzedażowych, jak i marketingowych poszczególnych marek.
W sieci Kaufland, In-Store Media oferuje nośniki reklamowe eksponowane przed wejściem do hali sprzedaży (reklama na drzwiach wejściowych, na bramkach przykasowych oraz na bramkach wejściowych na halę sprzedaży). Na terenie hali, w ofercie In-Store Media znajdują się dwustronne nośniki reklamowe, zamocowane na przodzie wózków zakupowych, oraz w strefie półek (Floor Media oraz Stopper Media, umieszczone przy półkach zakupowych).
In-Store Media oferuje wsparcie markom oraz sieciom handlowym w doskonaleniu procesu zakupowego ich klientów. Usługi agencji obejmują wszystkie etapy tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży. Od doradztwa w zakresie strategii komunikacji, przez tworzenie kreacji i przygotowanie materiałów, po zarządzanie kampanią oraz analizę jej wyników.
(za Sasal Public Relations)