fb linkedin Newsletter

Nowe pozycjonowanie Momentum Worldwide

Agencja skupi się na field, shopper marketingu i eventach, ma ściślej współpracować z innymi spółkami McCann Worldgroup.

Należąca do McCann Worldgroup agencja Momentum Worldwide ma nowe pozycjonowanie. Skupi się na field, shopper marketingu i eventach. Będzie także ściślej współpracować z innymi spółkami grupy w obsłudze 360 stopni. Przez ostatnie lata Momentum oferowała usługi marketingu zintegrowanego 360 stopni, co teraz będzie domeną całej grupy. Nowością jest także ponowne wyodrębnienie marki agencji interaktywnej MRM Worldwide, która ostatnio była faktycznie zintegrowana z Momentum. Jednak i MRM ma ściśle współpracować z innymi podmiotami grupy przy kompleksowej obsłudze.

Modyfikacje w strategii i organizacji McCann Worldgroup to efekt przyjścia w kwietniu ub.r. do grupy nowego CEO Wojciecha Borowskiego. Spośród spółek McCann Worldgroup największe zmiany przeszła właśnie Momentum. Od stycznia ma ona nowego dyrektora zarządzającego Marka Rawickiego. Zastąpił on Monikę Biedrzycką, która rozstała się z firmą.

Wśród klientów McCann Worldgroup obsługiwanych na zasadach 360 stopni są m.in. MasterCard, Coca-Cola i KFC.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne