fb linkedin Newsletter

Obejrzyj dyskusję: Pandemia okiem (i uchem) konsultantów cc

Obejrzyj dyskusję: Pandemia okiem (i uchem) konsultantów cc

PORUSZONE TEMATY:

  • Jakie zmiany w organizacji pracy zostały wprowadzone w czasie pandemii (higiena pracy w firmie? zmiana zasad komunikacji wewnętrznej? zmiana zasad komunikacji z klientami?)
  • Które ze zmian były najcięższe do wdrożenia/przyswojenia, a które były korzystne?
  • Czy zmienił się sposób, w jaki klienci kontaktują się i prowadzą rozmowy?
  • Jakie są aktualnie największe trudności i wyzwania w pracy osób na pierwszej linii kontaktu?
  • Jak firmy mogą, powinny wspierać pracowników (klientów?) w obecnej sytuacji?
  • Czy możemy wyciągnąć z niej jakieś elementy korzystne na przyszłość?
  • Motywacja do pracy w warunkach domowych - jak to robić?

W dyskusji udział wzięli:


Anna Gniot, UPC Polska (Telemarketer Roku 2019 w kategorii obsługa klienta)
Irena Wojtaski, Efektum (ankieter w dziale realizacji badań)
Krzysztof Pater, Pekao Direct (Telemarketer Roku 2019 w kategorii help-desk)

moderator dyskusji: Marcin Sosnowski - Dyrektor obszaru CC w SMB.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne