fb linkedin Newsletter

Obejrzyj webinar: Contact Center w strukturze rozproszonej

Obejrzyj webinar: Contact Center w strukturze rozproszonej

Jak otworzyć nowe centrum pracy zdalnej w kilka dni i dobrze nim zarządzać? Na te i inne pytania odpowiada Robert Wasiak Dyrektor Działu Telesprzedaży w Wolters Kluwer Polska. 

Jakie tematy zostały poruszone?
- Standardowe wyzwania dla zarządzających jednostkami CC.
- Co robić wewnętrznie, a co wyprowadzić na zewnątrz, by osiągnąć maksymalną elastyczność dla swojego biznesu.
- Czy technologię contact center w chmurze można przecenić?
- Jeżeli nie telepraca, to czy wynajmować całe biuro czy tylko biurko?
- Co daje działanie w strukturze rozproszonej?
- Jakie wymagania i ryzyka niesie za sobą taki model prowadzenia contact center?
 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne