fb linkedin Newsletter

Praktyczne aspekty zarządzania zespołami rozproszonymi (pracującymi z domu)

Obejrzyj webinar: Praktyczne aspekty zarządzania zespołami rozproszonymi (pracującymi z domu)

Dla wielu firm praca zdalna stała się w czasie kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa praktyczną odpowiedzią na potrzebę zapewnienia ciągłości działania w warunkach wymuszających izolację pracowników.

Jednak również w "normalnych" warunkach działania taki model pracy sprawdza się doskonale w wielu przypadkach. Są firmy, które pracują tak na co dzień od wielu lat. Są firmy, które dzięki telepracy osiągają ponadprzeciętną efektywność i optymalizację kosztów działania.

W pracy zdalnej szczególnym wyzwaniem jest zapewnienie odpowiedniej standaryzacji działania zespołów wieloosobowych - liczących kilkadziesiąt, czasem nawet kilkaset osób. W takich przypadkach nie chodzi bowiem tylko o technologię, ale przede wszystkim o organizację pracy i monitorowanie jej efektów. Jak zapewnić, by liczny zespół specjalistów – rozproszonych i pozbawionych kontaktu osobistego – realizował zadania na jednolitym poziomie jakości? Jak stworzyć spójny, jednolity system działania w przypadku braku oczywistych chciałoby się rzec narzędzi do skutecznego zarządzania zespołami i ludźmi.

W trakcie webinaru poruszone zostały zagadnienia:
- Czym różni się zarządzanie zespołami rozproszonymi od Home Office
- Czy można przenieść procesy obsługiwane w biurach 1:1 do pracy zdalnej
- Jak powinno wyglądać przygotowanie do telepracy od strony procesowej
- Jakie są główne różnice w zrządzaniu telepracą w odniesieniu do pracy stacjonarnej
- Z jakimi wyzwaniami będziesz się mierzyć wdrażając telepracę
- Narzędzia wspierające telepracę
- Największe lęki i obawy związane z pracą w modelu rozproszonym

Webinar poprowadzi Michał Karzel, Konsultant branży CC, który od wielu lat zarządza m.in. działalnością operacyjną spółki Efektum. Efektum w 100% opiera się na pracy zdalnej osób niepełnosprawnych.
Doświadczenie zarządzania 300 osobowym zespołem (od rekrutacji przez szkolenia, pracę i jej zakończenie) pracującym na rzecz największych marek z branży ubezpieczeniowej, logistycznej, finansowej czy telekomunikacyjnej, pozwala na bardzo praktyczne i pragmatyczne spojrzenie na temat organizacji pracy, wyzwań, błędnych decyzji i ich korygowania.
Wielu jest specjalistów od pracy zdalnej, od organizacji przestrzeni, zadbania o higienę pracy, ale bardzo nieliczni mają tak bogate doświadczenie jak Michał Karzel w zarządzaniu pracą zdalną z perspektywy przedsiębiorcy świadczącego obsługę klienta w modelu pracy rozproszonej.

Treści poruszane w trakcie webinaru to doświadczenia wypracowane przez prowadzącego w jego codziennej pracy, poparte żywymi przykładami. Pierwotnie opracowane zostały na potrzeby wykładów nt. wykorzystania telepracy w jednostkach contact center, będących elementem Studium Menedżer Contact Center - programu edukacyjnego dla managerów cc prowadzonego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowaryzszenie Marketingu SMB.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne