fb linkedin Newsletter

Od dzisiaj można zgłaszać kandydatów na Telemarketera Roku 2015

Od dzisiaj, 9 marca, firmy mogą zgłaszać kandydatów w 6 kategoriach konkursu na najlepszego Telemarketera Roku 2015.

Każdy podmiot, który prowadzi działania telemarketingowe i posiada zarejestrowane nagrania rozmów konsultantów przeprowadzonych od 1 kwietnia 2014 roku do 31 marca 2015 roku może zgłosić swojego pracownika. Należy pamiętać, że warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest spełnienie następujących kryteriów:

  •  Staż współpracy konsultanta nie może być krótszy niż 6 miesięcy w zgłaszającej go firmie na dzień dokonania nagrań rozmów.
  • Należy zgłosić 3 rozmowy jednego konsultanta telefonicznego w jednej kategorii.
  • Nagrania rozmów telefonicznych powinny być nagrane w formacie „ mp3”. Cała rozmowa telefoniczna nie może przekroczyć 20 minut. Rozmowy powinny mieć wyciszone dane osobowe identyfikujące klienta.

Zgłoszenia przyjmowane są do 10 kwietnia 2015 roku za pośrednictwem formularza na stronie. Tam tez znajdują się wszystkie informacje dotyczące konkursu, regulamin i kryteria oceny konsultantów.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą oceniać rozmowy wykorzystując profesjonalną platformę performance management - Zoom QM Suite - dostarczoną przez Partnera Technologicznego Konkursu firmę Zoom. Takie rozwiązanie zapewni jurorom największą obiektywność ocen. Specjalnie skonstruowany arkusz oceny nie pozostawia miejsca na indywidualną interpretację kryteriów rozmowy. Jurorzy będą mogli efektywnie i sprawiedliwie oceniać wszystkie rozmowy, a przewodniczący jury na bieżąco sprawdzać wyniki.

- Cieszę się, że jurorzy – przedstawiciele najlepszych polskich call centers będą mogli sprawdzić w działaniu nasze rozwiązanie, które w ostatnim raporcie firmy badawczej DMG Consulting LLC zostało ocenione najwyżej w obszarze satysfakcji klienta, pokonując wielu światowych konkurentów – powiedział Michał Chojnacki, Sales Director Poland & Baltics at ZOOM International.

Konkurs Telemarketer Roku to nie tylko wybór najlepszych w Polsce telemarketerów. Co roku Rada Programowa przyznaje również nagrodę specjalną - „Złota Słuchawka” za najlepszy projekt realizowany w call center. Kategoria ta obejmuje wszelkie projekty z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon. Jest to bardzo prestiżowa nagroda, ponieważ zwycięzca tej kategorii zostaje automatycznie zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego w Europie.

Zapraszamy do udziału w największym wydarzeniu na rynku contact center!

(Biuro SMB)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne