fb linkedin Newsletter

OSM Piątnica startuje z pierwszą w historii firmy kampanią reklamową

Ogólnopolska komunikacja będzie promować nową linię produktów - jogurty typu greckiego.

Piątnica startuje z pierwszą w historii firmy kampanią reklamową. Firma wkrótce rozpocznie ogólnopolską kampanię promującą nową linię innowacyjnych produktów - jogurty typu greckiego.

OSM Piątnica, producent serków o śmietan, rozwija nową kategorię produktów. Mleczarnia w ub.r. wprowadziła na rynek dwa jogurty naturalne, a obecnie w ofercie firmy znalazły się jogurty typu greckiego - firma zapewnia, że są pozbawione tłuszczu i charakteryzują się wysoką zawartością białka. Celem zapowiadanej kampanii reklamowej jest promocja nowej linii produktowej oraz zbudowanie świadomości marki Piątnica również jako producenta jogurtów na wartym ponad 2 mld zł rocznie rynku.

Kampania wystartuje 1 czerwca i obejmie m.in. telewizję, internet i kino. Za jej obsługę odpowiadają Walk (kreacja), MTR Media (planowanie i zakup mediów) oraz JBcomm (public relations). Działania reklamowe zaplanowano do 13 lipca br.

(za MMP24)

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne