Zbliża się ostateczny termin zgłaszania prac w 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych – ostatnim dniem na wysłanie projektów jest 5 lipca. Publikacje custom publishing można zgłaszać w 12 kategoriach. Oceni je Jury w nowym składzie.
Oprócz nowych osób w Jury dodatkową zmianą w tegorocznej edycji Konkursu jest rozszerzenie kategorii multimedialnej. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej.
– Komunikacja z pracownikami coraz częściej wykorzystuje kanały multimedialne, które mają charakter cykliczny, dlatego włączyliśmy je do Konkursu, aby promować najlepsze rozwiązania w tym obszarze – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner” Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.
Ilustracje:
Logo Konkursu 300 px w podstawie
http://www.agape.com.pl/konkurs/logo_konkurs_2016_300.jpg
Logo Konkursu w maksymalnym rozmiarze
http://www.agape.com.pl/konkurs/logo_konkurs_2016_max.jpg