fb linkedin Newsletter

Pasaże Tesco nagrodzą lokalnych społeczników

1 września br. rusza program grantowy „Plebiscyt Sąsiedzki” skierowany m.in. do stowarzyszeń i fundacji działających na terenie wybranych 19 miast, w których można znaleźć Pasaże Tesco. To jeden z elementów kampanii „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada”, której celem jest budowanie świadomości marki Pasaży wśród klientów, jak również działanie na rzecz lokalnych społeczności.

Udział w „Plebiscycie Sąsiedzkim” to szansa dla organizacji non-profit takich jak stowarzyszenia, fundacje, organizacje obywatelskie, publiczne i społeczne placówki wychowawczo-edukacyjne na zdobycie dofinansowania w wysokości 2 000 zł. W programie mogą wziąć udział jednostki z 19 wybranych miast, w których można znaleźć Pasaże Tesco. Są to: Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Jelenia Góra, Kraków, Lublin, Łódz, Opole, Piła, Poznań, Rzeszów, Stargard Szczeciński, Szczawno-Zdrój, Świdnica, Warszawa i Zielona Góra.

Organizacje będą zgłaszać swoje projekty od 1.09 do 30.09.2014, poprzez formularz rejestracyjny na stronie Pasaży Tesco: www.pasaztesco.pl. Spośród nadesłanych zgłoszeń w I etapie Jury wyłoni 38 projektów (po dwa na miasto), które zostaną poddane otwartemu głosowaniu podczas Wielkiego Głosowania w Pasażach Tesco, odbywającego się w październiku i listopadzie 2014. Projekt z danego miasta, który zwycięży w głosowaniu, otrzyma dofinansowanie w wysokości 2 000 zł. Ponadto zwycięskie jednostki zostaną ambasadorami akcji „Poznaj bliskiego sąsiada”.

„Plebiscyt Sąsiedzki” to program grantowy organizowany w ramach akcji „Poznaj bliskiego sąsiada”. Z początkiem lipca przestrzeń Pasaży Tesco została otwarta na działania wspierające integrację społeczności lokalnych i zamieniła się w miejsce sąsiedzkich spotkań. Organizowane wydarzenia wpisują się na stałe w krajobraz Pasaży, ciesząc się dużą popularnością wśród klientów. Tylko w lipcu odbyło się blisko 50 akcji, podczas których zaprezentowały się m.in. lokalne stowarzyszenia, fundacje, centra kultury, jednostki edukacyjne, kluby sportowe oraz pracownie artystyczne.

(za Garden of Words)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne