fb linkedin Newsletter

Pierwsze rozdanie nagród w Polish Marketing Masters Awards

Pierwsze rozdanie nagród w Polish Marketing Masters Awards

23 maja w Warszawie w hotelu Renaissance miało miejsce wręczenie wyróżnień Kapituły konkursu POLISH MARKETING MASTERS AWARDS 2024 w kategoriach Direct mail. To pierwsza edycja nowego konkursu marketingowego prowadzonego przez przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wraz z Radą ds. marketingu zintegrowanego oraz Radą ds. rynku direct mail.

 

Wyróżnienie w kategorii:

  • Direct mail - Przesyłka bezadresowa otrzymała SONOVA AUDIOLOGICAL CARE POLSKA Sp. z o.o.  za kampanię “Bezpłatne badania słuchu” oraz  za konsekwentne wykorzystanie przesyłek bezpośrednich i  doskonałe wyniki w efektywnym zarządzaniu imponującą skalą kilkunastu milionów przesyłek rocznie.

 

  • Direct mail - Przesyłka adresowa otrzymały:

AVON za projekt “Targetowany sampling” oraz  efektywne wykorzystanie zasobów i ograniczenie wpływu na środowisko.

oraz

INTER CARS MARKETING SERVICES za kampanię “Wysyłka katalogów do serwisów samochodowych” i umiejętne wykorzystanie katalogów w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych oraz pozyskiwaniu nowych klientów.

 

  • Direct mail - Kampania zintegrowana otrzymały

ORANGE POLSKA za kampanię “Orange starter” i za maksymalizację skuteczności kampanii Direct Mail poprzez trafne targetowanie i przedstawienie możliwości dodatkowych usług.

oraz

MODIVO za kampanie dla e-obuwie.pl i modivo.pl  łączące świat off-line ze światem on-line i wyróżniające się skutecznością w zastosowaniu papierowych materiałów promocyjnych w pozyskiwaniu użytkowników platform internetowych.

 

“Polish Marketing Masters Awards to nowy na rynku konkurs marketingowy, którego celem jest promocja najlepszych i najskuteczniejszych praktyk rynkowych. Oceny zgłoszonych prac skupiają się na warsztacie oraz na wynikach realizowanych działań oraz wartościach dodanych jakie skuteczni marketerzy i agencje potrafią z nich wyłuskać. Naszą intencją jest także promocja ducha współpracy i zaufania na linii agencja - klient. Przygotowywane przez nas nagrody dedykowane są zarówno agencji jak i klientowi, a także zaangażowanym w przygotowany projekt pracownikom, ponieważ dobra kampania to efekt pracy zespołowej. Dlatego każda z zaangażowanych stron otrzymuje potwierdzenie uczestnictwa w konkursie oraz zdobytej nagrody.” - mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektorka Generalna SMB.

 

Uhonorowanie wyróżnionych w ramach  Polish Marketing Masters Awards 2024 poprzedziło wręczenie nagród w ramach gali Polish Contact Center Awards także realizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, która zgromadziła ponad 300 osób z 80 firm. Lista nagrodzonych w PCCA - tutaj: https://pcca.pl/zwyciezcy/

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne