fb linkedin Newsletter

Polska z nową kampanią w międzynarodowych stacjach TV i nowym logo (wideo)

3 czerwca rozpoczął się drugi, telewizyjny etap kampanii wizerunkowej Polski „Poland. Spring into”. Na potrzeby kampanii zostało opracowane również nowe logo Polski.

Kampania prowadzona jest przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Jej cel to pokazywanie pozytywnych zmian, jakie zaszły w naszym kraju na przestrzeni ostatnich dwudziestu pięciu lat. Zgodnie z zapowiedziami, spot pojawił się na antenach czterech głównych stacji o zasięgu panregionalnym: BBC, CNN, Eurosport i Sky News.

O zmianach w Polsce w spocie telewizyjnym opowiada fotograf Chris Niedenthal, autor m.in. słynnego zdjęcia przedstawiającego wojskowy transporter opancerzony stojący przed warszawskim kinem Moskwa, w którym wyświetlano wówczas film „Czas apokalipsy”. Fotografia została wykonana w 1981 r. w czasie stanu wojennego.

W finale reklamy pokazane jest również nowe logo Polski, które – jak i cała kampania – zostało przygotowane zgodnie z zasadami wyznaczanymi przez oficjalny dokument definiujący zasady promocji marki Polska.

Kampania finansowana jest przede wszystkim ze środków unijnych zaoszczędzonych podczas polskiej prezydencji w radzie UE (CPF oraz z programu PHARE Inicjatywa II), które wynoszą około 8,4 mln zł. Główna część budżetu zostanie przeznaczona na zakup czasu antenowego w mediach zagranicznych.

Film i zwiastującą go kreację stworzyła agencja Saatchi & Saatchi. Działania w social media, przestrzeni publicznej i interaktywne konkursy realizuje konsorcjum firm Profile i FleishmanHillard.

(za Marketing przy Kawie)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne