Zapraszamy na konferencję on-line organizowaną w ramach cyklu #PozaSkryptem Extra pt.
"Wpływ zmian w przepisach prawa pracy na branżę CC"
Data i godzina: 29 marca 2023, godz. 10.30-13.30
Praca zdalna, która od początku pandemii jest powszechnym modelem działania w branży CC zostaje w końcu prawnie uregulowana. Już 7 kwietnia wchodzą w życie przepisy znowelizowanego kodeksu pracy, w których określone zostały (po raz pierwszy!) obowiązki i wymagania dot. organizacji pracy w tym modelu.
Co to oznacza dla branży i praCCodawców? Czy zmiany w prawie utrudniają zatrudnianie, czy też unormują obszar, który od dawna funkcjonuje (stabilnie?) w ramach praktyki wypracowanej w czasie pierwszej fali COVID-19? O ile droższe będzie zatrudnianie ludzi w CC, jak wiele nowych dokumentów i procedur trzeba wdrożyć, jakie nowe elementy i wyzwania pojawią się w relacji między przełożonym a pracownikiem. Co musi wiedzieć i umieć menedżer, który pracuje z zespołami zdalnie lub hybrydowo? To tylko niektóre z pytań, na które udzielimy odpowiedzi.
W trakcie konferencji omówione zostaną kluczowe zmiany prawne, ale przede wszystkim porozmawiamy z ekspertami na temat wpływu tych zmian na praktyczne aspekty funkcjonowanie jednostek CC. Nie możemy pominąć paragrafów, ale najważniejsze w naszej konferencji ma być ustalenie, jakie są rzeczywiste, nowe ryzyka prawne i operacyjne wynikające ze zmian, jak należy dostosować się do nowych przepisów oraz w jaki sposób wykorzystać nowe realia w interesie zarówno praCCodawców i praCCowników.
Pracę zdalną i hybrydową, która jest obecnie naszym chlebem powszednim dostajemy po świętach wielkanocnych na nowo w odświeżonej odsłonie. Czy po okresie, w którym raczej korzystaliśmy z zalet tego modelu działania przyjdzie moment, w którym trzeba będzie za to zapłacić, czy raczej będziemy mogli jeszcze skuteczniej wykorzystać go w celu optymalizacji działania. A może, jak twierdzą niektórzy na rynku, w praktyce działania branży nie zmieni się nic?
Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie i wspieranie działalności contact center, a także przedstawicieli działów HR współpracujących z tymi jednostkami. Dyskusje ekspertów będą wartościowym materiałem zarówno dla kierownictwa CC, jak i dla osób, które odpowiadają za operacyjne i bieżące ich funkcjonowanie.
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Jurorów w konkursie Polish Contact Center Awards 2023 oraz studentów i absolwentów Studium Menedżer Contact Center oraz przedstawicieli firm - członków Pracodawców RP.
Koszt udziału w konferencji dla pozostałych osób to 100,00 zł netto. Chęć udziału należy zgłosić poprzez formularz zgłoszeniowy.
10:30 Powitanie i rozpoczęcie
10:35 - 11:20 Nowe przepisy kodeksu pracy. Przegląd zmian i kluczowe konsekwencje dla branży zdalnej komunikacji z klientami.
W panelu wezmą udział:
11:25 - 12:10 Będzie trudniej. Dyskusja nt. sposobu, w jaki praCCodawcy muszą/mogą dostosować sposób zatrudniania i zarządzania pracownikami w modelu zdalnym po wejściu w życie nowych przepisów, m.in.:
W panelu wezmą udział:
12:15-13:00 Będzie łatwiej. Dyskusja nt. korzyści wynikających z uregulowania zasad pracy zdalnej i hybrydowej, w szczególności w zakresie organizacji i efektywności działania jednostek CC oraz wizerunku pracy w branży.
W panelu wezmą udział:
13:05-13:10 Podsumowanie i zakończenie
Partner merytoryczny: CORE Law Grzybowski&Pilc, https://core.law/pl/
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Zarejestruj się: https://tiny.pl/w2bjt
Zarezerwuj czas w kalendarzu!