fb linkedin Newsletter

#PozaSkryptem Extra - Konferencja online: Wpływ zmian w przepisach prawa pracy na branżę CC

#PozaSkryptem Extra - Konferencja online: Wpływ zmian w przepisach prawa pracy na branżę CC

Zapraszamy na konferencję on-line organizowaną w ramach cyklu #PozaSkryptem Extra pt. "Wpływ zmian w przepisach prawa pracy na branżę CC"

Data i godzina: 29 marca 2023, godz. 10.30-13.15

Praca zdalna, która od początku pandemii jest powszechnym modelem działania w branży CC zostaje w końcu prawnie  uregulowana. Już 7 kwietnia wchodzą w życie przepisy znowelizowanego kodeksu pracy, w których określone zostały (po raz pierwszy!) obowiązki i wymagania dot. organizacji pracy w tym modelu. 

Co to oznacza dla branży i praCCodawców? Czy zmiany w prawie utrudniają zatrudnianie, czy też unormują obszar, który od dawna funkcjonuje (stabilnie?) w ramach praktyki wypracowanej w czasie pierwszej fali COVID-19? O ile droższe będzie zatrudnianie ludzi w CC, jak wiele nowych dokumentów i procedur trzeba wdrożyć, jakie nowe elementy i wyzwania pojawią się w relacji między przełożonym a pracownikiem. To tylko niektóre z pytań, na które udzielimy odpowiedzi. 

W trakcie konferencji szczegółowo omówione zostaną wszystkie kluczowe zmiany prawne, ale przede wszystkim porozmawiamy z ekspertami na temat wpływu tych zmian na praktyczne aspekty funkcjonowanie jednostek CC. Nie możemy pominąć paragrafów, ale najważniejsze w naszej konferencji ma być ustalenie, jakie są rzeczywiste, nowe ryzyka prawne i operacyjne wynikające ze zmian, jak należy dostosować się do nowych przepisów oraz w jaki sposób wykorzystać nowe realia w interesie zarówno praCCodawców i praCCowników. 

Pracę zdalną i hybrydową, która jest obecnie naszym chlebem powszednim dostajemy po świętach wielkanocnych na nowo w odświeżonej odsłonie. Czy po okresie, w którym raczej korzystaliśmy z zalet tego modelu działania przyjdzie moment, w którym trzeba będzie za to zapłacić, czy raczej będziemy mogli jeszcze skuteczniej wykorzystać go w celu optymalizacji działania. A może, jak twierdzą niektórzy na rynku, w praktyce działania branży nie zmieni się nic?  

Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie i wspieranie działalności contact center, a także przedstawicieli działów HR współpracujących z tymi jednostkami. Dyskusje ekspertów będą wartościowym materiałem zarówno dla kierownictwa CC, jak i dla osób, które odpowiadają za operacyjne i bieżące ich funkcjonowanie. 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Jurorów w konkursie Polish Contact Center Awards 2023 oraz studentów i absolwentów Studium Menedżer Contact Center. 

Koszt udziału w konferencji dla pozostałych osób to 100,00 zł netto. Chęć udziału należy zgłosić poprzez formularz zgłoszeniowy. 

AGENDA:

10:30 Powitanie i rozpoczęcie, Marcin Sosnowski (moderator) 
10:35 - 11:20 Nowe przepisy kodeksu pracy. Przegląd zmian i kluczowe konsekwencje dla branży zdalnej komunikacji z klientami.

  • dodatkowe pieniądze dla pracowników – zwrot za prąd, internet oraz inne koszty,
  • ochrona danych osobowych w pracy zdalnej – nowe, obowiązkowe procedury,
  • pracownik na zdalnym również jest objęty ochroną w zakresie BHP,
  • integracja biura i pracowników zdalnych – wyzwania dla pracodawców,
  • jakie nowe dokumenty muszą powstać na potrzeby pracy zdalnej.

    mec. Joanna Wojtysiak-Tierling, CORE Law
    mec. Bartosz Pilc, CORE Law

11:25 - 12:10 Będzie trudniej. Dyskusja nt. sposobu, w jaki praCCodawcy muszą/mogą dostosować sposób zatrudniania i zarządzania pracownikami w modelu zdalnym po wejściu w życie nowych  przepisów. M.in.:

  • jak zminimalizować wzrost kosztów i jak je rozliczać?
  • jakie nowe procedury i zasoby trzeba wdrożyć?
  • jak mitygować nowe ryzyka i zagrożenia, z którymi muszą mierzyć się menedżerowie zespołów CC?

12:15-13:00 Będzie łatwiej. Dyskusja nt. korzyści wynikających z uregulowania zasad pracy zdalnej i hybrydowej, w szczególności w zakresie organizacji i efektywności działania jednostek CC oraz wizerunku pracy w branży. 

  • jakie nowe przepisy mogą ułatwić planowanie i organizowanie pracy zespołów CC?
  • nad jakimi elementami pracy w domu zyskujemy kontrolę? 
  • jak praCCodawcy mogą uatrakcyjnić teraz swoją ofertę dla kandydatów? 

13:05-13:10  Podsumowanie i zakończenie 
Marcin Sosnowski (moderator) 
mec. Bartosz Pilc, CORE Law 

Partner merytoryczny: CORE Law 

W przypadku pytań prosimy o kontakt: 

Tematyka konferencji: Marcin Sosnowski, +48 692 174 347 
Partnerstwa: Anna Kalicka-Motawa, +48 506 088 881, e-mail: anna.kalicka-motawa@smb.pl

 

Zarejestruj się: https://tiny.pl/w2bjt

Zarezerwuj czas w kalendarzu!


 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne