fb linkedin Newsletter

Przemek Pohrybieniuk w kampanii Danio Extra [wideo]

Rzecznik Danone Polska odpowiada na żądania Małego Głoda.

Przemek Pohrybieniuk, rzecznik prasowy Danone Polska, wziął udział w najnowszej kampanii reklamowej marki Danio Extra. Jest to kolejny element działań reklamowych, jaki trafił do odbiorców po fikcyjnych porwaniach blogerek przez Małego Głoda. W najnowszej odsłonie kampanii Pohrybieniuk odpowiada na żądania Małego Głoda, który wystosował je zaraz po porwaniu Cajmel, Maffashion i Honey.

Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje VML Poland oraz Young & Rubicam. Media dla Danone Polska planuje i kupuje MediaCom.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne