Hyundai Motor Poland został oficjalnym partnerem PAYBACK. Od 15 marca uczestnicy Programu mogą korzystać ze specjalnych promocji przygotowanych przez Hyundai i jednocześnie zbierać punkty PAYBACK.
„Hyundai został oficjalnym partnerem PAYBACK. Uczestnicy Programu będą otrzymywać punkty za udział w promocjach Hyundai organizowanych specjalnie dla nich. To pozwoli partnerowi na zaprezentowanie oferty ponad 11 milionom posiadaczy kart PAYBACK. Liczymy na to, że współpraca naszych firm będzie się rozwijać, a oferta promocyjna Hyundai będzie coraz ciekawsza i przyniesie uczestnikom Programu wymierne korzyści” – tłumaczy Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu PAYBACK.
Współpracę z PAYBACK Hyundai rozpoczyna specjalną promocją z okazji 20-lecia firmy w Polsce połączoną z wyprzedażą aut z rocznika 2012. Każdy posiadacz karty PAYBACK, który z tej okazji weźmie udział w jeździe próbnej, otrzyma 200 punktów promocyjnych.
„Współpracę z PAYBACK traktujemy z jednej strony jako kolejny element wpisujący się w nasze działania budujące świadomość marki i możliwość zaprezentowania jednego z najbogatszych portfolio pojazdów na rynku, a także jako krok w kierunku działań z obszaru marketingu bezpośredniego zorientowanego na precyzyjne dotarcia do potencjalnych klientów. Współpraca z PAYBACK ma podkreślać dynamizm i nowe technologie, zgodne z naszym sloganem: New Thinking. New Possibilities” – podkreśla Piotr Ziarkowski, szef marketingu i PR Hyundai Motor Poland.
(za Inspirat Communication)