fb linkedin Newsletter

Rada ds. rynku Direct Mail

Rada ds. rynku Direct Mail

Rada ds. DM – operacyjna grupa robocza zajmująca się obszarem direct mail, współkształtująca kierunek prac SMB w tym zakresie, tworząca warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego w obszarze DM w Polsce.

Interesariusze:

  • firmy członkowskie SMB,
  • firmy dostarczające rozwiązania w zakresie DM, korzystające z nich i takie, które to planują, uczestnicy procesu realizacji usługi DM,
  • biorące odpowiedzialność za kierunki rozwoju rynku DM w Polsce.

 

Przyjęte zostały główne cele działań Rady:

Edukacja rynku:

  • działania promujące DM jako komplementarny kanał zintegrowanej komunikacji marketingowej,
  • inicjowanie wydarzeń, warsztatów, konferencji, szkoleń, konkursów wskazujących sposoby tworzenia efektywnych kampanii DM oraz sposoby wkomponowania tego kanału w media mix
  • poszukiwanie zastosowań dla DM oraz synergii z innymi kanałami kontaktu
  • wymiana wiedzy o trendach, propozycjach innowacyjnych rozwiązań, o przeprowadzanych kampaniach.

Pozostałe zadania do realizacji w najbliższym czasie to:

  • ustalenie kodeksu dobrych praktyk i zasad certyfikacji.
  • wzmocnienie relacji z rynkiem
  • dialog międzybranżowy
  • Opracowanie zagadnień prawnych wpływających bezpośrednio na działania rynku

 

Jeśli interesuje Cię dołączenie do Rady ds. rynku direct mail - skontaktuj się z nami! jaroslaw.izycki[at]smb.pl lub zadzwoń: 785 408 500

Radę ds. rynku DM współtworzą:

  • ABC Direct
  • CTR System
  • EDC
  • Media Central
  • Metro Advertising
  • NoLimits
  • Poczta Polska
  • Post Masters

Radę wspierają:

  • Albedo
  • H2H
  • Skarbnica Narodowa
Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne