Rada ds. DM – operacyjna grupa robocza zajmująca się obszarem direct mail, współkształtująca kierunek prac SMB w tym zakresie, tworząca warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego w obszarze DM w Polsce.
Interesariusze:
- firmy członkowskie SMB,
- firmy dostarczające rozwiązania w zakresie DM, korzystające z nich i takie, które to planują, uczestnicy procesu realizacji usługi DM,
- biorące odpowiedzialność za kierunki rozwoju rynku DM w Polsce.
Przyjęte zostały główne cele działań Rady:
Edukacja rynku:
- działania promujące DM jako komplementarny kanał zintegrowanej komunikacji marketingowej,
- inicjowanie wydarzeń, warsztatów, konferencji, szkoleń, konkursów wskazujących sposoby tworzenia efektywnych kampanii DM oraz sposoby wkomponowania tego kanału w media mix
- poszukiwanie zastosowań dla DM oraz synergii z innymi kanałami kontaktu
- wymiana wiedzy o trendach, propozycjach innowacyjnych rozwiązań, o przeprowadzanych kampaniach.
Pozostałe zadania do realizacji w najbliższym czasie to:
- ustalenie kodeksu dobrych praktyk i zasad certyfikacji.
- wzmocnienie relacji z rynkiem
- dialog międzybranżowy
- Opracowanie zagadnień prawnych wpływających bezpośrednio na działania rynku
Jeśli interesuje Cię dołączenie do Rady ds. rynku direct mail - skontaktuj się z nami! jaroslaw.izycki[at]smb.pl lub zadzwoń: 785 408 500
Radę ds. rynku DM współtworzą:
- ABC Direct
- CTR System
- EDC
- Media Central
- Metro Advertising
- NoLimits
- Poczta Polska
- Post Masters
Radę wspierają:
- Albedo
- H2H
- Skarbnica Narodowa