fb linkedin Newsletter

RASP zmienia szefów marek

Zmiany obejmą segmenty motoryzacyjne i "Forbesa".

Ringier Axel Springer Polska wprowadził zmiany na stanowiskach dyrektorów zarządzających swoich marek. Dyrektorem zarządzającym markami "Auto Świat" i "Top Gear" został Adam Wilk, który dotychczas kierował działem custom publishing. Wilk zastąpi Pawła Tomaszka obejmującego stanowisko dyrektora zarządzającego Akademią Auto Świata.

Dyrektorem zarządzającym marką "Forbes" został Marcin Biegluk, który zachował równocześnie stanowisko dyrektora zarządzającego marką "Fakt". W RASP pracuje od 12 lat. Do tej pory za "Forbesa" odpowiadał Tomaszek. Bez zmian pozostaje szef marki "Newsweek", którą od listopada ub.r. zarządza Dariusz Zieliński oraz segment komputerowy, za który odpowiada Paweł Paczuski.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne