fb linkedin Newsletter

Rok 2014 rozpoczynamy Call Center Day

Potęga inspiracji, sprawdzone strategie, najlepsi eksperci, najświeższe i najbardziej wiarygodne dane, trendy, które znalazły swoje potwierdzenie w technologii. Rok 2014 rozpoczynamy Call Center Day - 4 regionalne konferencje, 4 główne ośrodki call center w Polsce, 4 dni inspiracji.

Call Center Day to wyjątkowe wydarzenie inspirowane najlepszymi praktykami branżowymi, promujące najlepsze rozwiązania operacyjne i technologiczne, a przede wszystkim dające impuls do pozytywnego działania każdemu call center oraz ich managerom.

Zainspirowały nas najlepsze praktyki

Na rynku scentralizowanej, profesjonalnej obsługi klienta działa bardzo duża liczba firm, które swoim działaniem budują u swoich klientów pozytywny wizerunek swojej marki. Osiągają najlepsze z możliwych efektów - satysfakcję, zadowolenie i lojalność swoich klientów oraz pracowników. Zdecydowana większość z tych rozwiązań dotyczą podstawowych procesów zarządzania procesem oraz zasobami a nie o przewadze konkurencyjnej konkretnego biznesu. Rynek pełen jest dobrych wzorców, pozytywnych przykładów, inspirujących rozwiązań. One są dostępne na wyciągnięcie ręki, wystarczy po nie sięgnąć. Zainspirowały nas najlepsze praktyki, najlepsze rozwiązania. Postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą, naszymi odkryciami, naszymi inspiracjami.

Promocja najlepszych rozwiązań

Zaprosiliśmy do współpracy firmy, ludzi i organizacje, które swoim działaniem potwierdzają skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Zaprosiliśmy managerów, którzy wierzą w ideę współdziałania, którzy chcą i potrafią dzielić się dobrymi pomysłami, ideami i sukcesami. Call Center Day to miejsce promocji najlepszych praktyk operacyjnych i technologicznych, źródło inspiracji dla managerów zarządzających centrami obsługi, sprzedaży i wsparcia, impuls do optymalizacji procesów, maksymalizacji efektywności, pozytywnego działania.

Impuls do pozytywnego działania

Idea Call Center Day jest dla każdego. U źródeł CCD jest idea uczenia się w oparciu o najlepsze i sprawdzone praktyki. Chcemy by spotkanie managerów w 4 miastach - głównych ośrodkach usług call center w Polsce - stały się impulsem do pozytywnego działania - ludzi - managerów, konsultantów telefonicznych realizujących procesy obsługowe, firm i organizacji świadczących usługi i budujących standardy, branży wyznaczających kierunki oraz odpowiedzialnej za budowanie wizerunku "słuchawki". Call Center Day jest przede wszystkim impulsem do działania, do wprowadzania pozytywnych zmian, do ciągłego rozwoju i poszukiwania najlepszych praktyk.

Call Center Day w Twoim regionie

Warszawa - 28.01.2014

Katowice - 25.02.2014

Poznań - 11.03.2014

Gdańsk - 08.04.2014

(za CCMI)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne