fb linkedin Newsletter

ROWENTA w czystej promocji - satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy

Producent odkurzaczy marki ROWENTA prowadzi ogólnopolską akcję promocyjną, w której gwarantuje satysfakcję i zadowolenie z zakupu lub zwrot pieniędzy. Projekt został przygotowany we współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Focus Advantage oraz agencją interaktywną Comfitura.

Promocja obejmuje 11 nowoczesnych modeli odkurzaczy marki ROWENTA gwarantujących niezawodność i najwyższą jakość oraz cichość sprzątania, dostępnych w kilku kategoriach: odkurzacze workowe oraz bezworkowe, a także odkurzacze bezprzewodowe.

Akcja umożliwia dokonanie zakupu produktów ROWENTA objętych promocją oraz testowanie ich przez 30 dni. Jeśli w tym czasie odkurzacz nie spełni oczekiwań, kupujący będzie mógł dokonać zwrotu. Po wypełnieniu formularza na specjalnej stronie internetowej: www.rowentapromocja.pl i podaniu przyczyny rezygnacji, kurier odbierze sprzęt, a pieniądze zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.

Dzięki akcji klienci zyskują możliwość osobistego przetestowania odkurzaczy najnowszej generacji. Każda pani lub pan domu będzie mógł w praktyce zapoznać się choćby z modelami z serii Silence Force Extreme, które oprócz innowacyjności i skuteczności, są jednymi z najciszej działających odkurzaczy na rynku.

Akcja ma zasięg ogólnopolski - jest realizowana we wszystkich sklepach, które mają w swojej ofercie odkurzacze marki ROWENTA objęte promocją - i potrwa do 31 grudnia 2013 roku.

Za całokształt projektu, w tym przygotowanie key visualu oraz wszystkich materiałów promocyjnych (ulotki, standy, wobblery), odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage. Przygotowaniem strony internetowej www.rowentapromocja.pl oraz materiałów reklamowych do emisji w internecie zajęła się agencja interaktywna Comfitura.

Jest to druga edycja tej promocji odkurzaczy marki Rowenta, pierwsza miała miejsce w kwietniu br. i została przygotowana także we współpracy z agencjami Focus Advantage oraz Comfitura - obie firmy należą do grupy agencyjnej Focus Media Group – Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 wg. badania Millward Brown SMG/KRC na zlecenie „Media&Marketing Polska”.

(za kioskPR)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne