fb linkedin Newsletter

Rusza 7. edycja konkursu Telemarketer Roku 2015

Organizowany po raz 7. przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB konkurs na Najlepszego Telemarketera rozpoczęty.

Konkurs Telemarketer Roku to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży. Najlepsi z najlepszych, wybrani spośród rzeszy ponad ćwierć miliona pracujących “na słuchawkach”, po raz kolejny będą walczyć o ten zaszczytny tytuł.

Grupa Call Center od lat wspiera rynek contact center w budowaniu pozytywnego wizerunku branży. Stąd idea Konkursu na Telemarketera Roku - promocji zawodu i tych firm, dla których doceniony i zmotywowany Telemarketer jest podstawą właściwej obsługi klienta i warunkiem koniecznym do budowania pozytywnych relacji z klientami.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni w 6 kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, help desk, windykacja i inne (rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach). Jak co roku, konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym uczestnicy będą oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

Zgłoszenia przyjmowane będę od 9 marca przez stronę www.telemarketerroku.pl. Tam tez znajdują się wszystkie informacje dotyczące konkursu, regulamin i kryteria oceny konsultantów.

Rada Programowa Konkursu pod przewodnictwem Katarzyny Swatowskiej, Szefowej Grupy Call Center SMB w składzie:

- Małgorzata Żuchowska – Dyrektor Contact Center ds. Rynku Polskiego, arvato

- Iwona Bogdanov – Dyrektor Zarządzający, Idea Call Center

- Justyna Mikołajczak, Dyrektor ds. Telesprzedaży UPC Polska

- Urszula Zarańska – Skarżyńska, Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego, MetLife

- Andrzej Rezler, Dyrektor Operacyjny, Grupa DataContact

- Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu SMB

- Jacek Barankiewicz, Wiceprezes Zarządu SMB

dokonała wyboru Przewodniczącego Jury. Został nim Michał Karzel z Suasor Consulting. Obecnie Rada Programowa wraz z Przewodniczącym Jury pracuje nad doborem jurorów konkursu.

- Ranga konkursu Telemarketer Roku wzrasta z każdą kolejną edycją i wierzę, że ma szansę stać się najbardziej prestiżową nagrodą, o którą będą ubiegać się najlepsi w branży - powiedziała Małgorzata Żuchowska, Dyrektor Contact Center ds. Rynku Polskiego, arvato - Zachęcam do udziału w Telemarketerze Roku wszystkich naszych partnerów branżowych, zarówno tych realizujących procesy call center w insourcingu, jak i w outsourcingu. Ranga konkursu „Telemarketer Roku” wzrasta z każdą kolejną edycją i wierzę, że ma szansę stać się najbardziej prestiżową nagrodą, o którą będą ubiegać się najlepsi w branży.

W ramach konkursu Telemarketer Roku wręczana jest Nagroda Specjalna „Złota Słuchawka” za najlepszy projekt realizowany w call center. Kategoria ta obejmuje wszelkie działania z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon. Nagroda ta od lat 90-tych była przyznawana w ramach konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang, a potem – jako kategoria „Telemarketing” – w konkursie Golden Arrow. W 2012 roku została włączona do konkursu na Telemarketera Roku w postaci Nagrody Specjalnej.

Co najważniejsze – zwycięzca tej kategorii zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego w Europie.

Patronem Honorowym Konkursu jest Konfederacja Lewiatan oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Zapraszamy do udziału w największym wydarzeniu na rynku contact center!

 

Biuro SMB

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne