Kolejna edycja badania branży outsourcing call/contact center
Przyszedł czas na kolejną edycję badania branży outsourcing call/contact center w Polsce. Poprzednia, przeprowadzona w czerwcu 2014 roku, zaowocowała raportem, który cieszył się dużym zainteresowaniem i okazał się przydatny wielu podmiotom. Nawiązanie stałego kontaktu z tak wieloma firmami outsourcingowymi, a także czytelnikami raportu, pozwoliło Polskiemu Stowarzyszeniu Marketingu SMB na przeprowadzenie dokładnych konsultacji dotyczących przyszłości badań. W ich wyniku ustalono, że niezbędne jest coroczne badanie branży, a liczne uwagi i sugestie pomogły ukształtować zagadnienia do kolejnej edycji.
Edycja badań z czerwca 2014 była dla SMB i środowiska outsourcing cc krokiem milowym, przecież jest to pierwsze, tak kompletne, zestawienie danych o firmach z tej branży. A teraz, w roku 2015 rozwijamy skrzydła i poszerzamy badania o nowe aspekty – wypowiada się Marcin Sosnowski, dyrektor wykonawczy SMB – Inspiracją do odważnego stąpania w badaniach są zagraniczne rynki, gdzie takie zestawienia funkcjonują od dawna. Chcemy również umożliwić firmom, które wezmą udział w badaniu, promocję na tych rynkach, zaprezentowanie swoich walorów i dotarcie do potencjalnych klientów poza granicami Polski.
Raport w angielskiej i niemieckiej wersji językowej będzie rozesłany za pośrednictwem partnerów na międzynarodowe rynki w tym m.in. do USA, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii, Ukrainy, Irlandii i Izraela.
Kontynuacja badań pozwoli jeszcze lepiej poznać skalę i specyfikę rynku outsourcing cc w Polsce. Zestawienie może być kompletne tylko dzięki kontaktowi z jak największą liczbą firm. Celem Stowarzyszenia jest przygotowanie raportu, który w rzetelny i kompletny sposób będzie prezentował branżę i profesjonalizm podmiotów działających na polskim rynku. Raport będzie narzędziem, które pomoże promować obszar telemarketingu i usług cc w ramach działań podejmowanych przez SMB.
Dlatego zapraszamy Państwa do jego współtworzenia. Prosimy o zgłaszanie się firm outsourcing cc na adres: badania@smb.pl.
Zachęcamy Państwa do udziału w badaniu i wspierania budowy profesjonalizmu polskiego rynku call/contact center.
Organizator
Polskie Stowarzyszenie Marketingu jest organizacją non-profit, której misją jest integracja i rozwój branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego. W ramach działań prowadzi ono projekty edukacji rynku, promocji rozwiązań direct marketing, badań oraz wiele innych.
Sponsor badania
Połączenie autorskiego oprogramowania z ekspercką wiedzą daje Thulium potężne, niezawodne narzędzie do obsługi call center. Narzędzie, które przynosi konkretne korzyści Klientom, a także stanowi wsparcie dla ich pracowników. Thulium dąży w swym działaniu do perfekcji, usunięcia wszelkich ograniczeń w działaniu systemu, by stworzyć ten, który będzie najchętniej wybieranym systemem call center przez Klienta.
Konsultant badania
Pro Progressio – Fundacja zajmująca się rozwojem branży outsourcingu w Polsce, edukacją o tematyce outsourcingu oraz wspierająca promocję podmiotów świadczących usługi typu BPO, SSC, ITO, Call i Contact Center i inne.
Partnerzy Medialni
Portal callcenternews.pl to największy i najstarszy tematyczny vortal poświęcony zagadnieniom obsługi klienta i telesprzedaży. Codziennie dostarcza bieżące informacje o rynku branży call i contact center i porusza tematy związane z szeroko rozumianą komunikacją biznesu z klientem, komunikacją klienta z biznesem oraz o zarządzaniu sprzedażą, badaniami i wieloma innymi dziedzinami (związanymi z sektorem CC) przez wybrane kanały kontaktu.
OutsourcingPortal – jedyny portal sektora outsourcingu prowadzony w polskiej i angielskiej wersji językowej. Portal opisuje szeroko tematykę związaną z branżą outsourcingu, w tym także Call i Contact Center.
Outsourcing&More – jedyne w Polsce czasopismo o tematyce outsourcingu. Dwumiesięcznik wydawany w polskiej i angielskiej wersji językowej docierający do ponad 200.000 odbiorców na świecie.