fb linkedin Newsletter

Ruszyły zgłoszenia do 8. edycji konkursu Telemarketer Roku 2016

Dzisiaj rozpoczynają się zapisy do 8. edycji konkursu Telemarketer Roku 2016. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 8 kwietnia 2016.

Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszeniu Marketingu SMB. To jedyne tego typu wydarzenie branży call i contact center. Konkurs po raz pierwszy został przeprowadzony w 2009 roku, a w 2016 roku odbędzie się jego ósma edycja, która będzie przebiegać pod hasłem „Telemarketer 3.0 – nowa, lepsza wersja najtrudniejszego zawodu świata.”

Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niedocenianej pracy. Stowarzyszenie chce propagować dobre praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży call i contact center.

Wyboru Telemarketera Roku 2016 dokonuje Jury wyłonione przez Radę Programową, złożone z  trenerów-praktyków oraz ekspertów rynku call center. W tym roku w Jury zasiądą przedstawiciele takich firm, jak: Alior Bank, Credit Agricole, BBP Edukacja, ING Bank Śląski, BEST, Comarch, PLL LOT, Getin Noble Bank, Orange, Bank BPH, Centrum Bankowości Bezpośredniej, Circinus Training Center, DataContact, Idea Call Center i AXA. Pełna lista składu Jury i Rady Programowej znajduje się na stronie telemarketerroku.pl.

Konkurs składa się z trzech etapów. Pierwszy etap polega na ocenie poprawności zgłoszeń pod względem formalnym, zgodnie z regulaminem konkursu. W trakcie drugiego etapu, Jury odsłuchuje i ocenia nadesłane nagrania rozmów konsultantów, natomiast w trzecim etapie nominowani uczestnicy wykonują symulację rozmowy według scenariusza i odbywają indywidualną rozmowę z Jury. Nagrodą w konkursie jest przyznanie tytułu oraz statuetki Telemarketera Roku 2016.

O laur Telemarketera Roku można będzie powalczyć w 6 kategoriach:

• Sprzedaż outbound

• Sprzedaż inbound

• Obsługa klienta

• Helpdesk

• Windykacja

• Inne projekty

Zgłoszenia są przyjmowane na stronie www.telemarketerroku.pl w zakładce WEŹ UDZIAŁ. Co roku do konkursu zgłaszają się pracownicy call center zarówno dużych firm, takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe czy telekomunikacyjne oraz mniejszych, dla których jakość pracy call/contact center jest niezwykle ważna.

Niemal równolegle z Telemarketerem Roku 2016 prowadzony jest konkurs Złota Słuchawka 2016. Jego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży. Jak dotąd nagroda „Złota Słuchawka” była przyznawana w ramach jednej kategorii konkursu Telemarketer Roku, jednak od tego roku, stała się niezależnym konkursem. Zgłoszenia do konkursu Złota Słuchawka rozpoczną się 21 marca i potrwają do 6 maja 2016 roku.

Ogłoszenie wyników konkursu Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka 2016 nastąpi 16 czerwca 2016 r., na uroczystej Gali w Warszawie.

Partnerami konkursu Telemarketer Roku 2016 są: Efektum, Forum Call Center, Inspired Events – agencja eventowa, kancelaria prawna Wierzbowski Eversheds, PRESS SERVICE Monitoring Mediów oraz Publicity – agencja PR.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne