W dniach 13-14 lutego w Brukseli SMB weźmie udział w dwóch ważnych spotkaniach dotyczących regulacji rynku marketingu bezpośredniego.
13 lutego 2019 zbierze się Legal Affairs Committee – spotkanie prawników wszystkich europejskich stowarzyszeń marketingu bezpośredniego. Rozmowy będą dotyczyły:
* Implementacji RODO i omówienia doświadczeń z różnych państw w tym zakresie
* Rozporządzenia o e-prywatności – omówienie statusu w poszczególnych państwach
* Samoregulacji EDAA – omówienie “European Interactive Digital Advertising Alliance (the “EDAA”) European Principles on Online Behavioral Advertising_”
* Legal fact pack – omówienie stworzenia unijnego zestawienia norm prawnych regulującego marketing bezpośredni.
* Cyfrowego wspólnego rynku - New deal for consumers
14 lutego 2019 SMB weźmie udział w spotkaniu Zarządu FEDMA z wybranymi członkami Komitetu i warsztatach z zakresu Kodeksów Postępowania w rozumieniu art. 40 RODO, z uwzględnieniem prac nad Ogólnym Kodeksem Unijnym ws. Marketingu Bezpośredniego FEDMA. Szczególny nacisk ma być położony na zagadnienie implementacji Kodeksu, w tym monitorowanie przestrzegania Kodeksu.
SMB bierze aktywny udział w pracach organów Unii Europejskiej nad przepisami regulującymi rynek marketingu bezpośredniego. Podejmuje działania mające na celu ustalenie jak najkorzystniejszych rozwiązań dla polskich przedsiębiorców. SMB reprezentował będzie mec. Tomasz Grzybowski.