Kampania obejmie telewizję, internet, prasę, kina, outdoor i akcje marketingu bezpośredniego.
Polski oddział Sony Mobile rozpoczyna dzisiaj intensywną kampanię reklamową swojego najnowszego flagowego smartfonu Sony Xperia Z1, następcy Xperii Z.
Kampania obejmie telewizję, internet, prasę, kina, outdoor i akcje marketingu bezpośredniego.
W kanałach telewizyjnych emitowane będą 30-sekundowe spoty i billboardy sponsorskie, zarówno w głównych stacjach, jak i na kanałach niszowych TVP, TVN, Polsatu, Atmedia oraz Discovery. Spot TV pojawi się również w kanałach Video Online, między innymi w: Ipla, VOD.pl, TVN Player, Gazeta.pl i YouTube.
Kampania internetowa obejmie główne portale internetowe, strony technologiczne, porównywarki cenowe, mailing oraz sieci mobile’owe. Emitowane będą zarówno formaty zasięgowe, jak i impaktowe formaty richmediowe.
Kampanię prasową będzie można zobaczyć zarówno w ogólnopolskich dziennikach, jak i magazynach, między innymi w prasie technologicznej oraz lifestyle'owej.
Poza tym pojawią się spoty radiowe w stacjach lokalnych, sampling ulotek do dziennika „Metro”, ekrany w warszawskim metrze, formaty online’owe, socialowe oraz mobile.
Od października kampania obejmie także outdoor (formaty wizerunkowe: frontlighty i backlighty, a także nośniki na lotniskach oraz w centrach biznesowych) w ośmiu największych miastach w Polsce oraz reklamy w sieciach kin (Multikino oraz New Age Media). Będą to zarówno aktywności onscreen z 30-sekundowym spotem, jak i aktywności offscreen: plakaty, plazmy, infotiksy oraz niestandardowe standy).
Poza silnym wsparciem w obszarze ATL nowa Xperia będzie również promowana w działaniach BTL-owych w punktach sprzedaży i u operatorów. Silną stroną kampanii będą także eventy własne oraz sponsorowane - m.in. weekend Fotorewolucji w dniach 27-29.09 w Sony Store w Arkadii (Warszawa) oraz Sony Centre w Starym Browarze (Poznań), w Manufakturze (Łódź) i Matarnii (Trójmiasto).
- Kampania ma być przede wszystkim przekonująca, interaktywna i emocjonalna. Adresujemy ją do ludzi dynamicznych, aktywnie uczestniczących w życiu swoich społeczności - czy to lokalnym, zawodowym, czy online’owym - a także do osób, które uwielbiają zapisywać każdą ulotną chwilę, dzielą się swoimi doświadczeniami, emocjami i sukcesami. To będzie bardzo barwna, długoterminowa akcja komunikacyjna - z wieloma niespodziankami, wątkami i uczestnikami - zapowiada Agnieszka Jaśkiewicz, head of marketing Poland w Sony Mobile.
Kreacja globalna przygotowana przez agencję adam & eve DDB, w Polsce prowadzona jest przez TAG oraz Greenmark. Za działania PR oraz media społecznościowe odpowiada KOD ID. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Jego dział specjalny MediaCom Beyond Advertising (dawniej: MediaCom ESP) odpowiada za organizację działań contentowych i celebryckich.
(za MMP24)