fb linkedin Newsletter

Opinie uczestników

Głos uczestników i absolwentów

Zapraszamy do zapoznania się z opiniami uczestników szkoleń oraz absolwentów Studium Menedżer Contact Center.

Jerzy Szajnar

Uczestnik III edycji Studium, Kierownik Sekcji Obsługi i Sprzedaży w Orange, Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Zwycięzca Konkursu "Złota Słuchawka 2020" w kategorii "Najlepszy Team Leader Contact Center"

,,Studium jest świetną okazją do poznania i ugruntowanie metod stosowanych w contact center. Zajęcia prowadzone są przez profesjonalną kadrę posiadającą szeroką wiedzę, świetne przygotowanie merytoryczne oraz ogromne doświadczenie. Szczególnie cenię aspekt praktyczny wykładów i warsztatów. Studiu dało mi możliwość wymiany poglądów z innymi managerami z branży CC."

Jarosław Iżycki

Absolwent II edycji Studium, Trener biznesu w Korporacja Rozwoju Kompetencji ART.

,,Studium było dla mnie okazją do dalszego rozwoju kompetencji menedżerskich oraz nauki wiedzy z zakresu branży contact center. Świetna kadra w postaci ekspertów rynkowych oraz wykładowców Uniwersytetu Warszawskiego, zapewniała niesamowite możliwości nauki. To świetna inwestycja dla każdego menedżera, który chciałby rozwijać się zawodowo.’’

Aleksandra Jackiewicz

Kierująca Zespołem Zapewnienia i Kontroli Jakości w Departamencie Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium 

"Dzięki III edycji Studium Menadżera CC mogłam uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez wysoko wykwalifikowaną kadrę wykładowców, a co najważniejsze praktyków z branży CC. Był to czas intensywnych warsztatów, dzięki, którym poszerzyłam i ugruntowałam wiedzę. Poznałam wielu menadżerów z branż CC, z którymi wielokrotnie dyskutowaliśmy na zajęciach poszukując najlepszych rozwiązań. Uważam, że udział w studium był jeną z lepszych inwestycji. Dlaczego? Ponieważ Studium oferuje i stawia na praktykę, otwartość, dzielenie się wiedzą w procesie cyklicznych zajęć. Wykładowcy to osoby z pasją i doświadczeniem, dostępni nie tylko na wykładach. Dodatkowo forma online umożliwia udział w zajęciach z każdego miejsca w Polsce czy na świecie, a zajęcia są zdecydowanie ciekawsze ze względu na narzędzia wykorzystywane przez prowadzących."

Paweł Wierzbicki

Koordynator ds. wznowień i dosprzedaży produktów elektronicznych Wolters Kluwer Polska

"Studium to dla mnie niezwykłe doświadczenie. Doskonała okazja, by spojrzeć na swoją pracę z dystansem, poznać opinię specjalistów i praktyków, a przede wszystkim potężna dawka inspiracji. Kolejny krok ku doskonaleniu siebie i pracowników. Zderzenie ludzi z branży z wiedzą naukową i najnowszymi trendami to mieszanka, która zadowoli każdego kandydata!"

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne