Zapraszamy do zapoznania się z opiniami uczestników szkoleń oraz absolwentów Studium Menedżer Contact Center.
,,Studium jest świetną okazją do poznania i ugruntowanie metod stosowanych w contact center. Zajęcia prowadzone są przez profesjonalną kadrę posiadającą szeroką wiedzę, świetne przygotowanie merytoryczne oraz ogromne doświadczenie. Szczególnie cenię aspekt praktyczny wykładów i warsztatów. Studiu dało mi możliwość wymiany poglądów z innymi managerami z branży CC."
,,Studium było dla mnie okazją do dalszego rozwoju kompetencji menedżerskich oraz nauki wiedzy z zakresu branży contact center. Świetna kadra w postaci ekspertów rynkowych oraz wykładowców Uniwersytetu Warszawskiego, zapewniała niesamowite możliwości nauki. To świetna inwestycja dla każdego menedżera, który chciałby rozwijać się zawodowo.’’
"Dzięki III edycji Studium Menadżera CC mogłam uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez wysoko wykwalifikowaną kadrę wykładowców, a co najważniejsze praktyków z branży CC. Był to czas intensywnych warsztatów, dzięki, którym poszerzyłam i ugruntowałam wiedzę. Poznałam wielu menadżerów z branż CC, z którymi wielokrotnie dyskutowaliśmy na zajęciach poszukując najlepszych rozwiązań. Uważam, że udział w studium był jeną z lepszych inwestycji. Dlaczego? Ponieważ Studium oferuje i stawia na praktykę, otwartość, dzielenie się wiedzą w procesie cyklicznych zajęć. Wykładowcy to osoby z pasją i doświadczeniem, dostępni nie tylko na wykładach. Dodatkowo forma online umożliwia udział w zajęciach z każdego miejsca w Polsce czy na świecie, a zajęcia są zdecydowanie ciekawsze ze względu na narzędzia wykorzystywane przez prowadzących."
"Studium to dla mnie niezwykłe doświadczenie. Doskonała okazja, by spojrzeć na swoją pracę z dystansem, poznać opinię specjalistów i praktyków, a przede wszystkim potężna dawka inspiracji. Kolejny krok ku doskonaleniu siebie i pracowników. Zderzenie ludzi z branży z wiedzą naukową i najnowszymi trendami to mieszanka, która zadowoli każdego kandydata!"